سیاست

رئیس‌جمهور در جمع زلزله‌زدگان خوی:
دولت همه توان خود را برای حل مشکلات مناطق زلزله‌زده به کار خواهد گرفت
رئیس‌جمهور روز گذشته به منظور بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی و اطلاع از روند رسیدگی‌ها و امدادرسانی به مردم این مناطق، بدون اطلاع قبلی به این شهرستان سفر کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم زلزله‌زده ساکن در اردوگاه شهرک ولیعصر شهر خوی گفت: برای رسیدگی به مشکلات مردم منطقه و بررسی حضوری مسائل، در جمع مردم این شهرستان حاضر شده‌ام.
آیت‌الله رئیسی با تأکید بر بسیج امکانات برای حل هرچه سریع‌تر مشکلات منطقه افزود: دولت همه توان خود را در این زمینه به کار خواهد گرفت و تلاش خواهد کرد آرامش هرچه سریع‌تر به منطقه برگردد، البته مردم منطقه هم باید با هوشیاری اجازه ندهند فضای شایعات، اسباب نگرانی‌شان را فراهم کند.
رئیس‌جمهور با اشاره به سفر معاون اول و وزیر کشور به منطقه گفت: مسئولان گزارش‌های خود را ارائه کردند اما احساسم این بود که باید خودم بیایم و از نزدیک وضعیت و شرایط را ببینم.
رئیس‌جمهور همچنین در ادامه بازدیدهای میدانی خود در جمع مردم روستای زلزله‌زده بدلان که در منطقه‌ای صعب‌العبور واقع شده، حاضر شد.
دکتر رئیسی با اشاره به اتمام مراحل امدادرسانی‌های اضطراری و اسکان موقت زلزله‌زدگان گفت: هم در مرکز شهرستان و هم در این روستا و بخش‌های دیگر دیدیم که مصالح تأمین شده و ماشین‌آلات لازم برای آغاز بازسازی نیز در منطقه مستقر و عملیات آواربرداری آغاز شده است.
دکتر رئیسی افزود: استاندار آذربایجان غربی پیشنهادات خوبی در زمینه روند بازسازی و اعطای تسهیلات به مردم دارند که در جلسه‌ای بررسی و تصویب خواهد شد تا با توجه به برودت هوا، مردم هرچه سریع‌تر بتوانند منازل خود را بازسازی کرده و از چادرها و شرایط اسکان موقت به خانه‌های خود بازگردند و وضعیت در منطقه عادی شود.

در صورت تأخیر در استرداد مبلغ مالیات
سازمان امور مالیاتی جریمه می‌شود
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند در صورت تأخیر در استرداد مبلغ مالیات بر عایدی سرمایه، سازمان امور مالیاتی کشور مکلف به پرداخت ماهیانه ۲ درصد جریمه تأخیر می‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی