سیاست

دکتر رئیسی در جلسه هیأت دولت:
کارگروه پیگیری توصیه‌های رهبری تشکیل شود

رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مأمور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز گذشته هیأت دولت با اشاره به گزارش معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور از روند رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان خوی، بر تداوم امدادرسانی تا سامان یافتن وضعیت آسیب‌دیدگان از این حادثه تأکید کرد.
رئیس جمهور اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی را از دیگر مطالبات رهبر معظم انقلاب از دولت عنوان و بر لزوم پیگیری و همکاری همه دستگاه‌ها با سازمان برنامه و بودجه کشور در این خصوص تأکید کرد تا موضوع به‌زودی در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح شود.
به گزارش ایرنا، در حاشیه جلسه روز گذشته، اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند.
کاهش قیمت ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
معاون اول رئیس جمهور گفت: پیرو دستور ریاست جمهوری که سه‌شنبه شب مطرح کردند از روز گذشته ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت خواهد داشت.
محمد مخبر درباره شهرستان خوی گفت: ۷ هزار تخته چادر روز گذشته در منطقه زلزله زده تحویل شده و از امروز این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس جمهور امروز به «ری» می‌رود

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امروز (سیزدهم بهمن ماه) آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شهرستان ری می‌رود. در این برنامه رئیس جمهور علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم، ملاقات‌ها و برنامه‌های کاری و اجرایی خواهد داشت.

تصویب تشکیل سازمان بازرگانی زیرنظر ریاست‌جمهوری

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم از تصویب تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به‌عنوان زیرمجموعه نهاد ریاست جمهوری خبر داد.
وی افزود: بخش‌های مرتبط با تنظیم بازار و بازرگانی از وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی و سایر نهادهای دیگر به این سازمان منتقل خواهد شد. جزئیات این پیشنهاد بزودی بعد از هماهنگی با نهادها و وزارتخانه‌های مربوطه نهایی شده و تقدیم مجلس می‌شود.
راه‌اندازی خط تولید پایلوت ایزوتوپ‌های پایدار
محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی هم از راه‌اندازی خط تولید پایلوت ایزوتوپ‌های پایدار خبر داد و گفت: این خط تولید جایگزین فرایندهای فعلی برای تولید رادیو دارو در بخش سرطان است و تقدیم بیماران سرطانی می‌شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی