دو خط خبر

نیاز فوری زلزله‌زدگان خوی به هیتر و بخاری برقی
طبق اعلام سازمان هلال احمر، زلزله‌زدگان خوی هنوز به وسایل گرمایشی مانند هیتر، بخاری برقی و پتو نیاز دارند تا بتوانند به سلامت از این بلای ناگهانی عبور کنند. مأموران یگان ویژه هم برای تأمین امنیت، کمک به زلزله‌زدگان و ایجاد نظم در توزیع عادلانه نیازمندی‌های آنها در این منطقه مستقر شده‌اند.


کاهش ۶۳ درصدی بارندگی‌های تهران
فریبا گودرزی، کارشناس هواشناسی گفته استان تهران تاکنون ۴۰میلمیتر بارندگی دریافت کرده که در مقایسه با بازه زمانی بلندمدت ۶۳درصد و نسبت به سال گذشته ۴۹درصد کاهش یافته است.
 

استقبال دانشجویان پزشکی از رشته‌های جراحی قلب و کودکان
ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۲۷۰هزار دانشجو در رشته‌های پزشکی در حال تحصیل هستند، اعلام کرده است: در رشته‌های فوق‌تخصصی و فلوشیپ مانند جراحی قلب و جراحی کودکان که در برخی موارد یک نفر داوطلب برای این رشته‌ها وجود داشت، امسال به صورت قابل توجهی پرشده است و امسال ما صندلی خالی در این حوزه نداریم.
 

سامانه ارتباطی شورای شهر تهران با شهروندان فعال شد
محمودرضا کبیری، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای شهر تهران از راه‌اندازی سامانه ارتباطی شورا تحت عنوان «شهروند پرسشگر، شورای شهر پاسخگو» خبر داده و گفته شهروندان تهرانی می‌توانند در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و از طریق شماره ۰۹۹۱۵۱۰۴۰۰۰ با شورا در ارتباط باشند.


۱۲خدمت به سالمندان با سامانه «با یار» ارائه می‌شود
حسین نحوی‌نژاد، مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به راه‌اندازی سامانه «بایار» گفته این سامانه از 6ماه آینده فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات شامل خدمات پرستاری در منزل، بهیاری و پزشکی، تهیه دارو و تجهیزات، حمل و نقل و جابه‌جایی سالمند، تهیه و توزیع غذای مختص سالمندان، خدمات اوقات فراغت، نوبت‌دهی آنلاین و... آغاز می‌کند تا خانواده‌هایی که نیازمند دریافت خدمات در منزل برای سالمندشان هستند با خیالی آسوده و بدون پرداخت هزینه اضافی، از طریق تیم تخصصی به این نوع خدمات دسترسی داشته باشند.

جستجو
آرشیو تاریخی