سیاست

ارجاع کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲
به کمیسیون‌های تخصصی
رئیس مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در صحن مجلس، آن را به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع داد.
به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در جریان جلسه علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس رأی آورد، لایحه به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شد تا نمایندگان پیشنهادات خود را درباره جزئیات مطرح کنند.
وی افزود: در آیین‌نامه حداکثر زمان برای بررسی لایحه پیش‌بینی شده است اما از آنجا که با محدودیت زمانی روبه‌رو هستیم باید در زمان رسیدگی تعجیل شود تا کارها زودتر پیش رود.
 آیین‌نامه جذب دهیاران
در کمیسیون‌های دولت در حال بررسی است
وزیر کشور گفت: آیین‌نامه جذب نیرو در دهیاری‌های کشور در کمیسیون‌های تخصصی دولت در دست بررسی است و در صورت نهایی شدن در هیأت وزیران مطرح ‌می‌شود.
به گزارش ایرنا، «احمد وحیدی» افزود: دهیاری‌ها یک نهاد عمومی غیردولتی هستند و دهیاران متناسب با شرایط به‌طور تمام وقت یا پاره‌وقت فعالیت دارند که از نظر ضوابط استخدامی و در نظر گرفتن یک نهاد عمومی غیردولتی به موضوع توجه می‌شود.
لازم به ذکر است هیأت وزیران آبان ماه سال‌جاری برای ایجاد رضایتمندی و ارتقای امنیت شغلی دهیاران، پیشنهاد وزارت کشور مبنی بر اصلاح آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور را به تصویب رساند که به موجب اصلاحیه مذکور، به‌کارگیری نیروی انسانی در دهیاری‌ها براساس تشکیلات مصوب و در چهارچوب قانون کار انجام خواهد شد.
جنگ غرب علیه ایران
محکوم به شکست است
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جنگ جاری ترکیبی و شناختی غرب علیه ایران، استمرار جنگ نظامی، اقتصادی، سیاسی و روانی آنها علیه ایران است و همچون گذشته محکوم به شکست است.
به گزارش مهر، ناصرکنعانی در صفحه توئیتری خود نوشت: تظاهرات، اعتراض، درگیری و خشونت در پاریس، لندن و تل‌آویو! اما رسانه‌های آنها از اعتراضات در ایران سخن می‌گویند که باوجود تلاش‌های غرب برای ایجاد، تشدید و دوام آن، بیشتر از یک ماه پیش به خاموشی رفته است.
جستجو
آرشیو تاریخی