بازی با آبروی شوهر برای گرفتن مهریه

گروه حوادث/ زن میانسال برای آنکه شوهرش به خواسته وی مبنی بر پرداخت مهریه و به نام زدن خانه تن نداده بود دست به اقدامی عجیب زد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، یک سال قبل مرد ۶۵ ساله‌ای به نام ناصر از همسر 60 ساله‌اش به اتهام ارتباط نامشروع با مردی غریبه شکایت کرد.
وی در تشریح ماجرا گفت: من و همسرم 40 سال پیش با هم ازدواج کردیم و 3 داماد داریم. سال‌هاست با همسرم اختلاف دارم. او دو سال قبل مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و گفت یا مهریه بده یا خانه را به نامم بزن اما قبول نکردم. تا اینکه متوجه شدم او با مردی که از کسبه محل است ارتباط پنهانی دارد و یک روز که آنها در خانه تنها بودند با دخترانم وارد خانه شدیم و حالا هم از آنها شکایت دارم. پس از بازداشت زن و مرد متهم پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در دادگاه چه گذشت
در این جلسه ناصر برای همسرش درخواست اشد مجازات کرد.  بعد از آن زن میانسال به جایگاه رفت و گفت: من سالهاست که با شوهرم اختلاف دارم و با این کار خواستم آبرویش را ببرم و انتقام بگیرم. متهم دیگر به قضات گفت: من به خواست این زن به خانه‌اش رفتم و قسم می‌خورم که هیچ رابطه‌ای با او نداشتم.
با پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی