انتقام آتشین از دوست قدیمی

گروه حوادث/ مرد خشمگین که برای پس گرفتن گوشی تلفن همراهش دوست قدیمی خود را آتش زده بود به‌زودی محاکمه خواهد شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»،  تیر سال 98  گزارش درگیری در پارک کودک به کلانتری 179 خلیج فارس اعلام شد و وقتی مأموران به محل رسیدند با پیکر مردی سوخته رو به رو شدند که با بنزین او را آتش زده بودند. دوست این مرد به مأموران گفت: سه نفر از دوستانمان این کار را کردند و بعد هم گریختند.
یک هفته بعد از این حادثه مرد جوان بر اثر سوختگی جان باخت و  پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. در ادامه مأاموران موفق شدند هر سه متهم را دستگیر کنند.
یکی از متهمان گفت: اکبر گوشی مرا برداشته بود و پس نمی‌داد من هم بنزین را روی او پاشیدم، اما قصدم آتش زدنش نبود فقط می خواستم او را بترسانم تا تلفن همراهم را پس بدهد.در ادامه مأموران تحقیقات را با سؤالاتی از خانواده مقتول پی گرفتند. خواهر مقتول در این باره گفت: 3 روز قبل از اینکه برادرم را آتش بزنند اصغر زنگ خانه‌مان را زد و سراغ اکبر را گرفت  وقتی گفتم نیست با عصبانیت گفت آب از سرم گذشته به برادرت بگو اگر پیدایت کنم زنده زنده آتشت می زنم. همسر مقتول هم گفت: اصغر چندباری به سراغ همسرم آمد و ما را تهدید کرد که یا 4 میلیون تومان خسارت تلفن همراهش را بدهیم یا اکبر را آتش می زند. تنها دختر مقتول هم به مأموران گفت: ما درخواست‌مان قصاص متهم و اشد مجازات برای عاملان قتل پدرم است.
پس از محرزشدن این موضوع که اصغر تنها عامل قتل بوده است، 3 متهم دیگر پرونده با قید وثیقه 200 میلیون تومانی آزاد شدند.
بدین ترتیب پرونده متهمان برای محاکمه به دادگاه کیفری فرستاده شد تا به‌زودی از خود دفاع کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی