بازی ازدواج و یک جان اضافی

بهزاد توفیق‌فر
طنزپرداز
در این قسمت، خلاصه «گیم پلی» ازدواج برای جوان ایرانی را تقدیم می‌کنیم. البته بیشتر برای دامادهای آینده. نکته مهم اینکه همان‌طور که در دو کلمه «گیم» و «پلی» مشاهده می‌شود، این نوشته درباره یک «بازی» است و یهو جو نگیردتان. دانلود کنید و هروقت خواستید بازی کنید. یک جان اضافی هم هدیه ما به شما البته بعد از خواندن این «گیم پلی.»
1) فکر ازدواج را با یکی از بزرگترهای خود در میان بگذارید، ترجیحاً پدرتان نباشد. چرا؟ همینطوری برای سلامتی خودتان!
2) سعی کنید جاخالی بدهید. درهرصورت پول خرید چینی‌های مادر را شما باید بدهید و بهتر است سالم باشید.
3) اگر نتوانستید جاخالی بدهید، به مرحله 9 بروید.
4) آمار همه انواع وام و کمک‌های بلاعوضی را که می‌گویند می‌دهند، بگیرید. اگر بیمه تأمین اجتماعی هستید، 5میلیون تومان هدیه ازدواج می‌دهد. بفرما! پول دسته گل و شیرینی تولد اولین فرزندتان درآمد.
5) به تنها فامیل کارمند رسمی که دارید زنگ بزنید و حالش را بپرسید. اسمش مهم نیست. اسم بچه‌هایش هم مهم نیست. همین‌طور رگباری حال خودش و «بچه‌ها» را بپرسید و یکی درمیان بگویید مشتاق دیدار.
6) اگر بتوانید خواب پدرش را دیده باشید با لباس سپید در یک باغ بزرگ، خیلی خوب می‌شود. حتماً یادآوری کنید آن مرحوم خیلی دوست داشت ازدواج شما را ببیند. بعد از این تلفن ممکن است همان فامیل را در کوچه خودتان از دور ببینید که با پدرش به سمت شما می‌آید، خونسرد باشید و فرار کنید، اگر نشد، به مرحله 9 بروید.
7) تلاش کنید با متانت و آرامش به سگ‌های ولگرد توضیح دهید که این زمین خالی را برای برگزاری مراسم عقد و ازدواج می‌خواهید و قرار نیست شبها آنجا بخوابید. اگر قبول نکردند، به مرحله 9 بروید.
8) در اینترنت همه روستاهای دورافتاده را که امکان اجاره یک اتاق در آنها را دارید پیدا کنید. اگر نتیجه
 Your search did not match any documents
بود، قیمت پارچه چلوار را بگیرید و پذیرایی خانه پدری را متر کنید. اگر پدرتان سر رسید، سعی کنید دستش را ببوسید. اگر نشد، به مرحله بعد بروید.
9) گیم اُور. در این مرحله شما واقعاً شیرفهم می‌شوید که هیچی نیستید، عه! یعنی هیچی ندارید که ازدواج کنید. پس از پرستار بخواهید قبل از تعویض پانسمان شما، گوشی‌تان را از کشوی میز کنار تخت بدهد تا بتوانید آن جان اضافه که قولش را داده بودیم، استفاده کنید. برای استفاده از جان اضافی، کلمه Ezdevaj e Asan را در صفحه اول بازی وارد کنید.

 

جستجو
آرشیو تاریخی