تهدید عجیب پسر شیشه ای

گروه حوادث/ پسر شیشه‌ای که با سرقت خودروی پدرش تهدید کرده می خواهد آن را در یک پارکینگ عمومی به آتش بکشد از سوی پلیس تحت تعقیب قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شنبه گذشته مرد میانسالی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت: پسرم  از زمانی که معتاد  شده و شیشه می کشد  مدام ما را اذیت می کند.  وسایل خانه را سرقت کرده و خرج مواد می کند اما این همه ماجرا نیست، او چندین بار قصد کشتن من و همسرم را داشته یک بار هم خانه را به آتش کشید و اگر همسایه‌ها دیر به آتش‌نشانی زنگ زده بودند، معلوم نبود چه بلایی سر ما می آمد.
مرد میانسال ادامه داد: پسرم در توهم مصرف شیشه وسایل خانه را تخریب می کند و ما را کتک می زند. چندبار او را در کمپ ترک اعتیاد بستری کردیم، اما آنقدر مسئولان کمپ  را اذیت کرد که او را  بیرون کردند. نه تنها من و خانواده ام بلکه تمام محل از آزار و اذیت‌های پسرم به تنگ آمده‌اند. الان هم خودروی سمندم را سرقت کرده است. او تهدید کرده که خودرو را به پارکینگی عمومی می برد و به همراه خودروهای دیگر به آتش می کشد. لطفاً هر چه زودتر پسرم را بازداشت کنید تا بلایی سر کسی نیاورده است.با شکایت مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو و بازداشت پسر شیشه‌ای را صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی