دعوای 2 برادر با مرگ پایان یافت

گروه حوادث/ پسر نوجوان که در یک درگیری خانوادگی برادرش را به قتل رسانده و پدر و یکی از اقوامش را مجروح کرده بود، بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ظهر پنجشنبه 4 خرداد، گزارش مرگ پسر 24 ساله‌ای به علت ضربه‌های چاقو در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات از سوی تیم جنایی آغاز شد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر جوان دوم خرداد برای درمان به بیمارستان منتقل شده اما به علت شدت جراحات دو روز بعد جان خود را از دست داده است.
تحقیقات نشان می‌داد مقتول با برادر 17 ساله‌اش درگیر شده و به قتل رسیده است. باتوجه به اظهارات خانواده مقتول و همسایه‌ها، پسر نوجوان مدام در خانه درگیر می‌شده و به خانواده‌اش توهین می‌کرده و همین مسأله باعث دعوای دو برادر شده بود و در نهایت با ضربات چاقو برادر بزرگترش را به قتل رساند و پدر و یکی از افراد فامیلش را که برای میانجیگری وارد دعوای آنها شده بودند را زخمی کرده است.در ادامه تحقیقات پسر نوجوان بازداشت شد و برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی