قتل به خاطر 2 کیسه برنج

گروه حوادث/ پسر جوان که به خاطر سرقت دو کیسه نایلونی مرتکب قتل شده بود، پس از فرار متوجه شد داخل کیسه‌ها برنج بوده است.

به گزارش خبرنگار ایران، 16 فروردین، بازپرس محمدجواد شفیعی در تماس مأموران کلانتری از قتل پسر جوانی در پارکی حوالی بزرگراه آزادگان باخبر شد. شاهد این جنایت گفت: من و مقتول روز حادثه دو کیسه برنج خریده بودیم؛ در مسیر رفتن به خانه از پارک عبور می‌کردیم که ناگهان دو پسر جوان راه را بر ما سد کردند و می‌خواستند کیسه‌های برنج را سرقت کنند. اما ما مقاومت کردیم و ناگهان یکی از آنها با چاقو به دوستم حمله کرد و بعد از آن هم کیسه‌ها را سرقت کردند و متواری شدند.
دوست مقتول در ادامه تحقیقات به چهره‌نگاری از متهمان پرداخت و در نهایت کارآگاهان وارد عمل شده و موفق به دستگیری عامل جنایت شدند. متهم در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری همدست فراری متهم ادامه دارد.
گفت‌وگو با قاتل
چرا مرتکب قتل شدی؟
من کبوتربازم و روز قبل از این ماجرا، دو تا از کبوترهایم  که خیلی هم گرانقمیت بودند را از داخل قفس دزدیده بودند. کفترها مثل بچه‌هایم بودند؛ سر همین موضوع عصبانی بودم.
روز حادثه در پارک چکار می‌کردید؟
به دوستم گفتم بیا کمی قدم بزنیم شاید حالم بهتر شود. داخل پارک، مقتول و دوستش را دیدم که کیسه‌های نایلونی سیاهی دست‌شان بود. به دوستم گفتم بیا کیسه‌ها را سرقت کنیم؛ جلو رفتیم و خواستیم کیسه‌ها را بگیریم اما آنها مقاومت کردند که مجبور شدم با چاقو او را بزنم.
بعد از این جنایت چه کردید؟
وقتی به خانه رفتم، متوجه شدم که داخل کیسه‌های نایلونی، برنج است. به قدری ناراحت شدم که برنج‌ها را برای کبوترهایم ریختم.

جستجو
آرشیو تاریخی