قتل راننده به خاطر دختر مورد علاقه

پسر جوان وقتی دختر مورد علاقه‌اش را در خودروی دیگری دید در یک درگیری خونین راننده را به قتل رساند.
 سرهنگ حسین‌علی ابن علی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح جزئیات این حادثه گفت:‌ پنجم اردیبهشت امسال خبر درگیری خونین بین 2 موتورسوار با راننده یک دستگاه خودروی سواری در محدوده «شورآباد» کهریزک به مأموران کلانتری ۱۷۰ کهریزک اعلام شد.
 با حضور مأموران در محل مشخص شد، دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله سوار بر موتورسیکلت، راه یک دستگاه خودروی سواری را بسته و پس از پیاده شدن راننده خودرو که مردی ۳۰ ساله بود، اقدام به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به گردن و کمر وی کرده و بلافاصله از محل متواری شده‌اند. با مرگ راننده رسیدگی به پرونده وارد فاز جدیدی شد.
 ابن علی ادامه داد: با تشکیل پرونده با موضوع قتل عمد، دستگیری عاملان جنایت در دستور کار عوامل انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و در کمتر از ۷۲ ساعت مخفیگاه قاتلان در یکی از باغات واقع در محدوده «امین‌آباد» شهرستان ری شناسایی شد. در ادامه مأموران پس از انجام هماهنگی‌ با مقام قضایی بامداد روز جمعه 8 اردیبهشت به مخفیگاه این افراد اعزام شدند و در یک عملیات پلیسی متهمان متواری را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل پس از درگیری با مقتول اعتراف کردند.
متهم اصلی پرونده در اظهارات خود در خصوص انگیزه درگیری و ارتکاب جنایت به مأموران گفت: همراه یکی از دوستانم، در محله نشسته بودیم که ناگهان دختر مورد علاقه‌ام را سوار یک دستگاه خودروی سواری شخصی دیدم که راننده آن فردی جوان بود. دوستم با دیدن این صحنه اصرار کرد ماشین را تعقیب کنیم و در ترافیک پشت چهارراه به آنها رسیده و با دیدن آنها در وضعیتی غیرعادی با راننده درگیر شدیم و او را با چاقو زدیم.
متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی