سرقت مسلحانه با حلیـم نذری

گروه حوادث/  زن جوان که به بهانه پخش حلیم نذری وارد خانه ها می شد و با 3 همدستش مسلحانه سرقت می کردند از سوی پلیس دستگیر شدند.

 سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت:  در پی یک فقره وقوع سرقت مسلحانه ازخانه‌ای در محله انقلاب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.
با آغاز تحقیقات میدانی مشخص شد ابتدا یک زن جوان با در دست داشتن کاسه حلیم زنگ خانه مال باخته را زده و به بهانه آوردن نذری به همراه ۳ مرد مسلح برای سرقت مسلحانه وارد خانه شدند. متهمان  بلافاصله دست و پای مال باختگان را بسته و پس از ضرب و جرح با قمه  ۳۰۰ گرم طلا ، گوشی، لپ‌تاپ و یکهزار و ۲۰۰ دلار به ارزش تقریبی هشت میلیارد ریال از خانه سرقت کردند.
کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان این باند ۴ نفره را شناسایی کردند و متوجه شدند سردسته این باند سابقه کیفری دارد و تازه از زندان آزاد شده است.  کارآگاهان به دنبال دریافت این سرنخ مهم در پرونده،  مخفیگاه اعضای این باند را شناسایی کردند و در ادامه نیز متوجه شدند آنها قصد دارند برای چندمین بار این اقدام مجرمانه را انجام دهند.
بنابراین  کارآگاهان  ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند و در بررسی‌های ابتدایی موفق به کشف اموال مسروقه شدند.
سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: متهمان پس از انتقال به اداره یکم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی ۳ فقره سرقت مسلحانه از خانه‌های شهروندان با شگرد پخش حلیم نذری در نقاط مختلف تهران اعتراف کردند.
با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شاکی ها  در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی