راز مبهم مرگ در مهمانی شبانه

گروه حوادث/ کشف سرنخ‌های مهم در پرونده پسرجوانی که به نظر می‌رسید خودکشی کرده است احتمال قتل وی را برای بازپرس جنایی پررنگ کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سوم دی سال گذشته، گزارش مرگ پسرجوانی به نام هومن در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمدمهدی براعه اعلام شد. با شروع تحقیقات، دوست هومن که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، مدعی شد وی با خوردن قرص به زندگی‌اش پایان داده است.
باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و مشخص شدن علت مرگ را صادر کرد. در معاینات و آزمایش‌های انجام شده توسط متخصصان پزشکی قانونی، آنها اعلام کردند که مسمومیت دارویی، علت مرگ هومن است اما این مسمومیت باتوجه به موادی که داخل خون پیدا شد مربوط به متادون است.
یکی از دوستان هومن در تحقیقات اینطور مدعی شد: شب حادثه دورهمی دوستانه‌ای داشتیم و هومن که با مادرش دعوا کرده بود هم در جمع ما بود اما حال خوبی نداشت و به همین خاطر چند قرص مصرف کرد. بعد هم سوار ماشین یکی از دوستان‌مان به نام بهنام شد. ما بعداً متوجه شدیم که در ماشین حالش بد شده و بهنام او را به بیمارستان رسانده است. آنطور که من از دوستانم شنیده بودم، او با بهنام هم اختلاف و درگیری داشت.این در حالی بود که پدر هومن نیز در ادامه تحقیقات گفت: من به بهنام مشکوک هستم، زیرا زمانی که حال پسرم بد می‌شود، بلافاصله او را به بیمارستان منتقل نمی‌کند. بعد از مرگ پسرم نیز به جای اینکه به من بگوید پسرم فوت کرده به پدر خودش گفته و او نیز با مراجعه به بیمارستان خودش را به عنوان پدر هومن معرفی کرده. آنها قصد داشتند جسد پسرم را تحویل بگیرند و دفن کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی