خبــر در خبــر

قیمت کتاب‌های درسی
نباید غیرمتعارف افزایش یابد
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: رئیس جمهور دستور داده است قیمت کتاب‌های درسی به صورت نامتعارف افزایش نیابد.به گزارش تسنیم، مراد صحرایی  درباره ثبت سفارش کتاب‌های درسی گفت: ثبت سفارش کتاب‌های درسی بزودی آغاز خواهد شد و اگر یارانه کاغذ را به همان صورتی که مدنظر وزارت آموزش و پرورش است، پرداخت نکنند ممکن است قیمت کتاب‌های درسی بالا برود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران:
ایجاد برج تخلیه گاز در پایتخت ضروری است
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در زمان وقوع زلزله احتمالی در شهر تهران، پیش از آنکه ریزش آوار جان مردم را بگیرد، انفجار گاز جان شهروندان را خواهد گرفت.
به گزارش ایلنا، سید محمد آقامیری در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و چهل و یکمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم ایجاد برج تخلیه گاز در پایتخت گفت: قرار بود شرکت گاز دستگاه‌های تخلیه گاز را در سطح پایتخت ایجاد کند که هنوز این اتفاق نیفتاده این در حالی است که در زیر شهر تهران ۳.۵ میلیون متر مکعب گاز وجود دارد.
همچنین در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر کلیات طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده ۱ قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها پس از بحث و بررسی با ۲۰ رأی موافق به تصویب رسید.

استاندار خبر داد
تحویل 10 هزار واحد مسکن مهر
اوایل اردیبهشت
استاندار تهران گفت: برخی تعهدات از سال گذشته در حوزه مسکن مهر در پردیس باقی مانده است که اوایل اردیبهشت ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده می‌شود و در پرند نیز سه هزار واحد تا پایان خرداد سال‌جاری آماده واگذاری به متقاضیان است.
به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری در شورای مسکن استان تهران گفت: ما با کمبود زمین مواجه هستیم و به سبب عدم امکان افزایش تراکم باید تصمیم جدید گرفته شود و مستلزم بازنگری و اصلاح سهمیه تعیین شده قبلی است تا امکان تحقق آن فراهم شود.
وی افزود: اوایل اردیبهشت ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده می‌شود همچنین ۱۹ هزار واحد دیگر هم از دستگاه‌ها قول گرفتیم تا پایان سال تحویل داده شود که این واحدها بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی