از دیدگاه‌ احزاب در تصمیم‌گیری‌ها استقبال می‌کنیم

وزیر کشور بر فعالیت احزاب قوی و کارآمد تأکید کرد و گفت: انتخابات باید با مشارکت حداکثری و نقش‌آفرینی اثرگذار احزاب برگزار شود، ما از دیدگاه‌ احزاب اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در تصمیم‌گیری‌ها استقبال می‌کنیم.
به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در جمع دبیران کل و نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی کشور با برشمردن چند دیدگاه مختلف در این خصوص اظهار کرد: آسیب‌شناسی برای برون رفت از شرایط کنونی حاکم بر احزاب و یافتن علت‌ها، بسیار حائز اهمیت است.وحیدی با بیان اینکه وزارت کشور خواستار حضور احزاب قوی و کارآمد است که قدرت عمل خوبی داشته باشد، ادامه داد: وزارت کشور و احزاب، یک خانواده‌اند. زمانی در حوزه سیاسی و اجتماعی موفق عمل خواهیم کرد که احزابی با کارایی قوی و با قدرت در صحنه سیاسی و اجتماعی کشور نقش اثرگذاری داشته باشند.
«پایان ارائه خدمات» به بی‌حجاب‌ها
وزیر کشور همچنین در گزارشی به کمیسیون شوراهای مجلس درباره جزئیاتی از طرح عفاف و حجاب توسط فراجا اعلام کرد: طبق این طرح واحدهای صنفی که در آن‌ها عفاف و حجاب رعایت نشود، پلمب می‌شوند.
به گزارش فارس احمد وحیدی افزود: بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر رعایت نکردن حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به رعایت نکردن حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه ‌قضائیه ارسال خواهد شد.
 
دولت قصد تغییر در وزارت صمت را ندارد
سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: آمارهای عملکردی در حوزه‌های مختلف وزارت صمت قابل قبول است، از این رو دولت قصد هیچ‌گونه تغییری در حوزه وزارت صمت را ندارد.
به گزارش ایرنا، علی بهادری جهرمی روز گذشته درباره احتمال ادامه‌دار بودن تغییرات در دولت و وزارت صمت افزود: وزارت صمت، بسیار بزرگ و گسترده است و برای ارزیابی عملکرد این وزارتخانه نباید یک جزء آن مانند خودرو مبنا قرار گیرد.
وی افزود: عملکرد وزارتخانه‌ای با مسئولیت‌های متعدد و سنگین را نمی‌شود فقط با یک مسأله سنجید؛ البته استیضاح حق قانونی نمایندگان مجلس است و ما به آن احترام می‌گذاریم.
 
استیضاح خاندوزی منتفی شد
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: تعداد امضاهای استیضاح سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به کمتر از ۱۰ نفر رسید و به این ترتیب از حدنصاب قانونی خارج شد.به گزارش ایرنا، طبق قانون تقاضای استیضاح وزرای دولت با امضای ۱۰ نماینده قابل پیگیری است.
جستجو
آرشیو تاریخی