توطئه زن رزمـی‌کـار برای آقـای مربـی

گروه حوادث/ زن جوان که متهم است با همدستی یک مرد میانسال از مربی ورزش‌های رزمی سرقت و فیلم سیاه تهیه کرده پس از دستگیری ادعای دیگری را مطرح کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» اوایل هفته گذشته، مرد جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از مرد و زنی شکایت کرد که با تهیه فیلم سیاه از او سرقت کرده بودند.
مرد جوان در تحقیقات گفت: مربی حرفه‌ای ورزش‌های رزمی هستم و مدال‌های خارجی و داخلی زیادی هم گرفته‌ام. من علاوه بر آموزش در باشگاه، به صورت خصوصی هم آموزش می‌دهم و کلیپ‌هایی از آموزش‌هایم را در صفحه اینستاگرامم می‌گذارم. سه ماه قبل زن جوانی به نام فریبا در اینستاگرام به من پیام داد و مدعی شد مربی ورزش رزمی است و قصد دارد فن تخصصی رمز شمشیر سامورایی را یاد بگیرد و از من خواست به او آموزش بدهم. من هم قبول کردم و از او خواستم برای آموزش به خانه‌ام بیاید اما او خواست که محل آموزش خانه خودش باشد.
او ادامه داد: دو جلسه به خانه‌اش رفتم در هر دو جلسه مرد میانسالی حضور داشت که او را دایی صدا می‌کرد. جلسه سوم زمانی که برایم نسکافه آورد، با خوردن نسکافه بی‌حال شدم. بعد ناگهان دو مرد جوان آمدند و دست و پاهایم را بستند.
مربی ورزش رزمی ادامه داد: 6 میلیون تومان، کارت بانکی و رمزش را از من گرفتند. از طرفی مرد میانسالی که دایی نام داشت، از من فیلم مستهجن گرفت. دیگر چیزی متوجه نشدم و زمانی که به هوش آمدم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم.
سناریویی متفاوت
با شکایت مربی جوان، تحقیقات برای دستگیری فریبا و سه مردی که در این ماجرا با او همدست بودند به دستور بازپرس غلامحسین صادق‌زاده آغاز شد. کارآگاهان پلیس پس از مدتی موفق به شناسایی و دستگیری فریبا و مرد میانسال شدند.
زن جوان در تحقیقات گفت: وقتی این مرد برای آموزش به خانه‌ام آمد رفتار مناسبی نداشت بنابراین من هم با دایی که البته از دوستانم است تصمیم گرفتیم او را تنبیه کنیم، اما قضیه سرقت را قبول ندارم. روز حادثه به پیشنهاد دایی به او نسکافه مسموم دادیم و فیلم و عکسی که از او گرفته شد برای این بود که او را تنبیه کنیم.
به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی زن جوان و مرد میانسال بازداشت شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی