حوادث جهان

ریزش پل در کشمیر
مقامات محلی کشمیر هند از حادثه ریزش یک پل روی رودخانه به‌دلیل ازدحام جمعیت و مرگ یک دختربچه ۱۰ ساله و مصدوم شدن ده‌ها نفر دیگر در این حادثه خبر دادند.
به گزارش فاکس‌نیوز، این حادثه روز جمعه در حالی رخ داد که بیش از ۱۰۰ نفر برای شرکت در یک مراسم سنتی به این منطقه رفته بودند و ازدحام جمعیت روی این پل عابر پیاده، منجر به ریزش آن شد که در این حادثه دست‌کم ۷۰ نفر زخمی شدند.

مرگ والیبالیست ایتالیایی
مرگ بازیکن ۱۸ ساله باشگاه والیبال زنان ایگور گورگونزولا نوارا شوک بزرگی به جامعه ایتالیا وارد کرد.
 طبق اعلام رسانه‌های ایتالیایی، جولیا ایتوما پس از بازی تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از پنجره هتل در استانبول پایین افتاد.
به گزارش پلست لهستان، آن‌طور که رسانه‌های ایتالیایی و ترکیه‌ای گزارش دادند، جولیا ایتوما به هم تیمی‌ها و مربی خود گفت که احساس بدی دارد. او در چت واتس‌اپ تیم هم نوشته بود «خداحافظ». پس از این پیام، او از طبقه ششم اتاق هتلش در استانبول به پایین سقوط کرد.
ورد آف والی، رسانه اروپایی والیبال جهان هم در این خصوص نوشت: هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث مرگ او شده است اما مشخص است که این اتفاق چند ساعت پس از مسابقه رخ داد. این تیم برای بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به استانبول سفر کرده بود که با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب اکزاکیباسی شد.
 

جستجو
آرشیو تاریخی