کفش‌های مقتول

 سرنخ دستگیری متهم شد

گروه حوادث/ پیدا شدن کفش‌های مقتول در دست مرد کارتن‌خواب سرنخ مهمی برای افشای راز این قتل به پلیس داد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 9 بهمن سال گذشته، مرد جوانی با مراجعه به اداره آگاهی از ناپدید شدن پدر میانسال‌اش خبر داد: پدرم بعد از بازنشستگی، به‌عنوان کارمند حراست یک شرکت در غرب تهران مشغول به کار شده بود. هر روز ساعت 5 و نیم صبح از خانه خارج می‌شد تا به محل کارش برود. صبح روز گذشته‌ هم خانه را ترک کرد، اما دیگر خبری از او نشد. با این احتمال که برای پدرم اتفاقی رخ داده باشد، مسیری که او هر روز می‌رفت را به جست و جو پرداختیم تا اینکه در پارکی که در مسیر تردد پدرم بود، ناگهان کفش‌های پدرم را دست یک مرد کارتن‌خواب دیدم.

جسدی در کانال
با شکایت مرد جوان، کارآگاهان راهی پارک شده و مرد کارتن‌خواب بازداشت شد. در حالی که تحقیقات برای یافتن ردی از مرد میانسال ادامه داشت، کارگران شهرداری متوجه جسدی داخل کانال آب در غرب تهران شدند.
جسد به دستور بازپرس محمد جواد شفیعی به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد متعلق به مرد گمشده است.
در ادامه تحقیقات مرد کارتن‌خواب سرنخ اصلی را به کارآگاهان داد و گفت: روز حادثه داخل پارک بودم که مرد میانسال از آنجا عبور کرد. در همین حین یکی از موادفروشان به همراه دوستش سوار بر خودروی پژو در مقابل او توقف کرده و برای سرقت اموال، مرد میانسال را با زور سوار خودرو کردند. مرد موادفروش به نام هوشنگ زمانی که متوجه من شد؛ به سراغم آمد و اسلحه را روی گردنم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم مرا خواهد کشت. بعد هم به همراه او از محل متواری شدند و من کفش‌های او را که در این آدم‌ربایی از پایش درآمده بود برای خودم برداشتم.
به دنبال اظهارات مرد کارتن‌خواب، کارآگاهان هویت هوشنگ را شناسایی کرده و زمانی که برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند که او دو روز قبل توسط پلیس مواد مخدر بازداشت شده است. کارآگاهان به همراه مرد کارتن‌خواب به پلیس مواد مخدر رفته و مرد کارتن‌خواب، هوشنگ را در میان معتادان و موادفروشان دستگیر شده شناسایی کرد.
با شناسایی هوشنگ؛ متهم به اداره آگاهی منتقل شد اما در تحقیقات منکر ماجرای ربودن مرد میانسال شد. به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای رازگشایی از سرنوشت مرگبار مرد میانسال ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی