حادثه در حادثه

کشف 193 کیلو مواد مخدر
در فرودگاه های کشور
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۹۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در فرودگاه‌های کشور خبر داد.
سردار محسن عقیلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به منظور اجرای طرح برقراری امنیت و مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون پنج عملیات مشترک را با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا کردند. همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور با رصد اطلاعاتی دقیق و به کارگیری فناوری‌های نوین نسبت به شناسایی سرشاخه‌های باند قاچاق مواد مخدر اقدام کردند که موفق شدند اعضای اصلی این باندها را شناسایی و دستگیر کنند.  در این عملیات ۱۹۳ کیلوگرم موادمخدر کشف و شش نفر دستگیر شدند. همچنین پنج دستگاه خودروی سواری نیز از سوی مأموران توقیف شد. 
بر اساس اعلام سایت پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با تقدیر از تلاش مأموران انتظامی مستقر در فرودگاه‌های سراسر کشور، گفت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر بالا برده و مراقبت لازم از فرزندان خود را داشته باشند.

نجات 6 سرنشین لنج باری
۶ سرنشین موتورلنج باری مسیر دوبی - گناوه در محدوده آب‌های بندر دیر (خلیج فارس) از خطر غرق نجات پیدا کردند.
محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با اعلام اضطرار یک شناور به مرکز مخابرات دریایی لاور ساحلی مبنی بر غرق شناور و حضور خدمه موتورلنج در یک فروند جان پناه، شناور ناجی ۱۸ پس از هماهنگی‌های لازم به منطقه اعزام شد.
در ادامه عملیات امدادرسانی یکی از شناورهای گشتی اعلام کرد ۶ سرنشین موتورلنج را نجات داده و در حال حرکت به مقصد اسکله است.شکیبی نسب افزود: براساس پیش‌بینی‌ها دریا تا روز دوشنبه هفته آینده برای ترددهای دریایی نامساعد است که انتظار می‌رود دریانوردان در این بازه زمانی از دریاروی اجتناب کنند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، وی تأکید کرد: دریانوردان در صورت مواجهه با سوانح دریایی باید در اسرع وقت با ارتباط تلفنی با سامانه ۱۵۵۰ درخواست امدادرسانی دریایی داشته باشند.

تصادف مرگبار عابر با اتوبوس
گروه حوادث/ کشف لکه‌های خون روی اتوبوس بی‌آرتی و اظهارات شاهدان، راز مرگ عابرپیاده در برخورد با اتوبوس را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، شامگاه پنجشنبه 24 فروردین گزارش مرگ مرد 50 ساله‌ای در خط ویژه اتوبوس بی‌آرتی در خیابان ولیعصر به بازپرس امیرحسین علیمردان گزارش شد. بازپرس جنایی دستور تحقیقات درخصوص مرگ مرد میانسال را صادر کرد و در تحقیقات میدانی، شاهدان مدعی شدند که این مرد در تصادف با اتوبوس جان باخته است اما راننده اتوبوس به دنبال این تصادف مرگبار از محل متواری شده بود.
در ادامه تحقیقات بازپرس جنایی دستور بررسی و بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه را صادر کرد. همچنین به رئیس خط دستور داد اسامی راننده‌هایی را که در آن ساعت در مسیر تردد داشتند اعلام کند. با بدست آمدن اسامی راننده‌ها، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به تحقیق از راننده‌ها پرداختند اما آنها منکر تصادف بودند. در ادامه کارآگاهان به بازبینی اتوبوس‌های مسیر مورد نظر پرداخته و بدین ترتیب آثار خون و تصادف روی یکی از اتوبوس‌ها بدست آمد. با دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، راننده اتوبوس بی‌آرتی بازداشت شد اما او همچنان منکر تصادف مرگبار شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی