ربودن زنان جوان با خودروی شاسی بلند

گروه حوادث/ سرنشینان یک خودروی شاسی بلند که با ربودن دختران و زنان جوان نقشه سرقت‌هایشان را اجرا می‌کردند، هنگام ربودن زن جوانی بازداشت شدند. 
به گزارش «ایران»، صبح 24 فروردین، مأموران کلانتری نعمت آباد در محدوده خیابان «اسفند» تهران در حال گشت زنی متوجه فریادهای زنی شدند که از سوار شدن به یک خودروی شاسی بلند خودداری می کرد.
سرنشینان خودروی شاسی بلندی سعی داشتند  زن جوان را با تهدید قمه  سوار خودرو کنند  و او در تلاش بود تا خود را نجات دهد. مأموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از نجات زن جوان،  سرنشین خودرو را که به سمت مأموران حمله ور شده و قدرت نمایی می‌کرد  در یک عملیات پلیسی خلع‌سلاح و زمینگیر کنند. اما راننده خودروی شاسی بلند اقدام به فرار کرد. مشخصات خودرو  به کلیه واحدهای گشت اعلام شد و  دقایقی بعد خودروی شاسی بلند در محورهای خروجی منطقه مشاهده شد، مأموران سعی کردند با هشدار، راننده را متوقف کنند اما متهم همچنان به فرارش ادامه داد. درنهایت مأموران با شلیک تیرهوایی موفق به دستگیری راننده شدند. سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتری به ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند و اظهار داشتند قصد ربایش زن جوان و سپس زورگیری از وی را داشتند که توسط مأموران دستگیر شده‌اند. تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم احتمالی اعضای این باند ادامه دارد.  
جستجو
آرشیو تاریخی