3 حادثه مرگبار در آخر هفته پایتخت

گروه حوادث/ مرگ مشکوک دختر جوان، سقوط مرموز پیرزن آلزایمری و خودکشی مرد میانسال در خانه سه حادثه‌ای بود که در آخر هفته به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نخستین حادثه شامگاه دوشنبه گذشته به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. خانواده دختر 38 ساله‌ای مدعی شدند: «دخترمان در اتاقش بود که برای شام او را صدا زدیم اما جوابی نداد. به اتاقش رفتیم و با جسد او مواجه شدیم.»
از آنجایی که آثار و مدارکی که علت مرگ دختر جوان را نشان دهد به دست نیامد جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی منتقل شد.
دومین حادثه ساعت 2:30  بامداد سه‌شنبه از سوی مأموران کلانتری به بازپرس جنایی اعلام شد. طبق اظهارات مأموران کلانتری مرد 35 ساله‌ای خود را  با طناب از لوستر خانه‌اش آویزان کرده بود.
در تحقیقات از همسر مرد جوان، او مدعی شد: «همسرم در کار خرید و فروش موتورسیکلت بود و مدام با هم اختلاف داشتیم. شب حادثه با هم دعوایمان شد و او من و پسر 5 ساله‌ام را داخل اتاق حبس کرد و در را بست. پس از ساعاتی وقتی بالاخره از اتاق بیرون آمدیم با جسد حلق آویز همسرم مواجه شدم. او قبلاً نیز سابقه خودکشی داشت.
در بازرسی بدنی از متوفی، آثار بریدگی روی دستش به چشم می خورد که نشان می داد مرد جوان قبل از این نیز تصمیم به پایان دادن زندگی‌اش داشته است.
شامگاه پنجشنبه نیز سقوط مرگبار زنی حدوداً 70 ساله به بازپرس جنایی اعلام شد. بررسی‌ها نشان می داد پیرزن مبتلا به  آلزایمر بوده و به دلیل نامعلومی از بالکن طبقه پنجم سقوط کرده و جان باخته است.
جستجو
آرشیو تاریخی