زن همسایه، شاهد انتقال جسد بود

گروه حوادث/ پسر جوان که مدعی است با مرگ ناگهانی کارگر شرکت‌شان او را مخفیانه دفن کرده، به دستور بازپرس جنایی تا روشن شدن واقعیت بازداشت شد. 
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ظهر دوشنبه 21 فروردین زن جوانی کنار پنجره اتاقش در حال صحبت با تلفن همراه بود که با صحنه عجیبی مواجه شد. او مرد همسایه را دید که پتویی را به سختی از ساختمان بیرون آورد تا داخل خودرواش قرار دهد. زن جوان با کمی دقت متوجه پاهایی شد که از زیر پتو بیرون زده بود و همین موضوع باعث شد بلافاصله با پلیس تماس بگیرد. دقایقی بعد گزارش این ماجرا به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بازداشت پسر همسایه به نام شاپور را صادر کرد.
مأموران راهی محل که شهرکی در شمال تهران بود شدند و زمانی که پسر جوان قصد ورود به مجتمع را داشت، او را دستگیر کردند. شاپور که تصور نمی‌کرد ماجرای حمل جسد لو رفته باشد، زمانی که مقابل مدارک پلیس قرار گرفت، مدعی شد: یکی از این طبقات متعلق به پدرم است که آنجا را دفتر فنی کرده‌ایم و کار می‌کنیم. کارگری به نام سیروس را برای کارهای خدماتی به دفتر آورده بودیم و شب‌ها هم در دفتر می‌خوابید. امروز صبح وقتی به دفتر آمدم سیروس را دیدم که روی صندلی خوابیده است. چند باری او را صدا زدم اما جواب نداد، به سمتش که رفتم متوجه شدم نفس نمی‌کشد، ترسیده بودم. با خودم گفتم اگر جسد او را پیدا کنند برایمان دردسر می‌شود. به همین دلیل تصمیم گرفتم او را مخفیانه از ساختمان بیرون ببرم. جسد را داخل پتو پیچیدم و زمانی که هوا تاریک شد از ساختمان بیرون بردم و با ماشینم به سمت بیابان‌های اطراف تهران رفتم و جسد را دفن کردم.
به دنبال اعترافات پسر جوان، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به همراه متهم راهی محل دفن جسد شده و جسد مرد 35 سال را کشف کردند. جسد به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران برای مشخص شدن علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. به دستور بازپرس جنایی، متهم تا اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص مرگ کارگر جوان بازداشت خواهد بود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی