اولیای دم 5 قربانی حادثه انفجار در تهران:

از کسی شکایت نداریم

گروه حوادث/ تحقیقات در رابطه با حادثه انفجار در کارگاه نگهداری وسایل آتش بازی در حالی ادامه دارد که اولیای دم پنج قربانی این حادثه مدعی شدند شکایتی ندارند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت ۱۱:۴۳ صبح 14 اسفند سال گذشته، انفجاری در طبقه اول ساختمانی سه طبقه و قدیمی در خیابان مازندران تهران رخ داد که منجر به مرگ پنج نفر از اعضای یک خانواده و مصدوم شدن پنج نفر دیگر شد. گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس محمد جواد شفیعی اعلام شد و بازپرس جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.بررسی‌ها نشان می‌داد این خانه محل نگهداری وسایل نورپردازی، تجهیزات ویژه برگزاری مراسم جشن و وسایل اشتعالزا بوده. در این حادثه دو زن، دو مرد و پسری 14 ساله جان خود را از دست داده و پنج نفر از دیگر اعضای خانواده مصدوم شده بودند.
به‌دنبال این حادثه بازپرس جنایی دستور بررسی حادثه از سوی کارشناس آتش‌نشانی و انتقال اجساد به پزشکی قانونی را صادر کرد. روز گذشته اولیای دم جانباختگان این حادثه در شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران حاضر شدند و اظهار داشتند که نسبت به هیچ کسی شکایتی ندارند. زن جوانی که از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود، گفت: خواهر، شوهر خواهر، مادر و برادرم و پسر 14 ساله‌شان در این ماجرا جان خود را از دست دادند. ما در حال درست کردن وسایل دودزا برای مراسم جشن تولد و عروسی بودیم. برای این کار باید موادی را داخل دیگ می‌ریختیم، آن روز به محض اینکه مواد را داخل دیگ ریختیم ناگهان منفجر شد و همه جا آتش گرفت. من فقط توانستم دختر 8 ساله خواهرم را از میان شعله‌های آتش نجات دهم.
با گذشت بیش از یک ماه از این حادثه متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی این حادثه و اعلام نظریه خود هستند تا بر اساس آن بازپرس جنایی پرونده را تکمیل کند.
جستجو
آرشیو تاریخی