سارق بانک در بازسازی صحنه سرقت:

لیسانس حقوق دارم مجازاتم را می دانم

سارق مسلح که بعد از سرقت 5 میلیون تومانی از بانکی در تهران هنگام خروج از کشور دستگیر شده بود صبح دیروز صحنه سرقت را بازسازی کرد.
این حادثه روز نهم فروردین در بانک آینده شعبه خیابان توانیر تهران رخ داد. متهم که  چند روز بعد از سرقت هنگام خروج از کشور در مرز پیرانشهر دستگیر شد صبح دیروز با انتقال به محل سرقت در حضور کارآگاهان پلیس صحنه را بازسازی کرد. وی در توضیح ماجرا گفت: به طمع سرقت سکه‌های طلای یکی از کارمندان بانک که در فضای مجازی برای فروش گذاشته بود به بانک رفتم اما تصمیم به سرقت از بانک گرفتم با استفاده از اسلحه کمری از نوع بلادی وارد بانک شدم و با شلیک به گیشه 5 میلیون تومان اسکناس را برداشته و فرار کردم.متهم که لیسانس حقوق دارد  در جمع خبرنگاران گفت: از قبل با یکی از همدستانم برای این سرقت برنامه‌ریزی کرده بودیم  اسلحه را در ازای طلبم از یک نفر گرفتم و او به من گفت که برای به دست آوردن پول بهترین روش سرقت سکه است.
متهم درباره خروج خود از کشور هم مدعی شد که همیشه با رفتن به کشورهای همسایه کالا وارد می‌کند و این بار نیز برای همین موضوع در حال خروج از کشور بوده که توسط پلیس در مرز ایران و عراق دستگیر شده است.وی با بیان اینکه از میزان مجازات خود آگاه است، افزود: طبق قانون سه تا ۱۰ سال حبس و پرداخت جریمه نقدی و جبران خسارت بانک، مجازات سرقت مسلحانه از بانک است. 
جستجو
آرشیو تاریخی