با پیدا شدن فیلم سیاه در گوشی تلفن

قاچاقچی شیشه به چوبه دار نزدیک شد

کامران علمدهی/ قاچاقچی مواد مخدر که هنگام حمل شیشه از سوی پلیس دستگیر شده بود با پیدا شدن فیلم سیاه در گوشی تلفن همراهش و افشای راز تعرض او و دوستش به یک دختر جوان به یک قدمی چوبه دار نزدیک شد.
رسیدگی به این پرونده از دی سال 1400 با دستگیری پسر 24 ساله‌ای به نام خسرو به اتهام حمل مواد مخدر شیشه از سوی گشت پلیس آغاز شد. وی که راننده یک خودروی 206 بود در بزرگراه حکیم با سرعت غیرمجاز حرکت
می‌کرد که مأموران به وی دستور ایست دادند اما پس از یک تعقیب و گریز طولانی سرانجام خودروی او را متوقف و راننده را بازداشت کردند. مأموران در بازرسی خودرو چندین کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف کردند که  داخل خودرواش جاساز کرده بود. همچنین در بررسی گوشی تلفن همراه متهم فیلم سیاهی کشف شد که در آن خسرو و یکی از دوستانش به دختر جوانی تعرض کرده بودند.با مشاهده این فیلم و اعترافات متهم بلافاصله دوست وی نیز دستگیر شد و با شناسایی دختر جوان وی از تعرض این دو پسر خبر داد و از آنها شکایت کرد. وی در تشریح ماجرا گفت: چند ماه قبل در خیابان با خسرو آشنا شدم و پس از چند روز او به من ابراز علاقه کرد پس از آن هم برای ملاقات یکدیگر به خانه‌اش در غرب تهران رفتم. اما خسرو با دوستش نادر بدون توجه به التماس‌هایم به من تعرض کردند و از من فیلم گرفتند. بعد هم تهدیدم کردند که اگر ماجرا را به کسی بگویم فیلم را منتشر می‌کنند. من می‌ترسیدم که پیش پلیس بروم تا اینکه متوجه شدم آنها دستگیر شده‌اند و حالا هم می‌خواهم که مجازات شوند.با تکمیل تحقیقات، پرونده خسرو از باب حمل مواد مخدر برای رسیدگی به دادگاه انقلاب رفت و قضات پس از محاکمه خسرو را به 40 سال حبس محکوم کردند. اما از جنبه تعرض به دختر جوان پرونده پس از اظهارات شاکی و تکمیل تحقیقات، پرونده خسرو و نادر به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
در دادگاه چه گذشت؟
در ابتدای جلسه شاکی به جایگاه رفت و خواستار اشد مجازات برای متهمان شد.
سپس دو متهم یک به یک به جایگاه رفتند و با رد اتهام تجاوز گفتند: ما قبول داریم که با مریم ارتباط برقرار کردیم اما تعرضی در کار نبوده و مریم با خواست خودش به خانه ما آمد و ارتباط برقرار کردیم.در ادامه مریم به اظهارات متهمان اعتراض کرد و گفت: فیلم سیاهی که از من گرفته اند گویای همه چیز است. من از ابتدا تا پایان فیلم التماس می کنم و آنها بدون توجه به دنبال هدف شومشان هستند. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده هر دو متهم را به اعدام محکوم کردند.
 
جستجو
آرشیو تاریخی