هشدار به مسافران برای خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت‌های غیرمجاز

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با هشدار درباره خرید اینترنتی بلیت هواپیما از سایت‌های غیرمجاز، به مسافران توصیه کرد بلیت خود را از مراکز، سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی معتبر تهیه کنند.
به گزارش وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در این باره گفت: کارکنان این وزارتخانه از طریق شماره تلفن‌های ۱۴۱ اطلاعات راهها، ۱۳۴ هواشناسی، ۵۱۴۹ اطلاعات قطارها، ۱۹۹ اطلاعات پروازها، شماره ۱۵۵۰ امداد دریایی در بنادر و شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی(ره) پاسخگوی تماس‌ شهروندان هستند.
وی گفت: تلفن‌های گویای وزارت راه و شهرسازی در زمینه هواشناسی، وضعیت راه‌های کشور، حرکت قطارها و هواپیماها به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان است که تلفن ۵۱۴۹ آماده پاسخگویی به مسافران ریلی در زمینه فروش بلیت، اعلام برنامه حرکت قطارها، اطلاعات موجودی و اطلاعات آژانس‌هاست.
قربانی افزود: تلفن ۱۳۴ هواگوی سازمان هواشناسی وزارت راه و شهرسازی آماده پاسخگویی به شهروندان در زمینه وضعیت هوای تمام نقاط و راه‌های کشور، اطلاعیه‌های هواشناسی و توصیه به شهروندان است.وی تصریح کرد: مسافران جاده‌ای برای کسب اطلاعات در باره وضعیت جاده‌ها، مسافت‌ها و انتخاب بهترین مسیر و دیگر موارد می‌توانند با شماره‌تلفن ۱۴۱ در تهران تماس بگیرند.
جستجو
آرشیو تاریخی