دو خط خبر

ساخت و ساز در مناطق
زلزله‌زده خوی آغاز می‌شود
مهر/«محمدصادق معتمدیان»، استاندار آذربایجان‌غربی از آمادگی بنیاد مستضعفان درخصوص تأمین‌ میلگرد و سیمان برای ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد.
ستاد سفرهای نوروزی
 تا اردیبهشت‌ دایر است
فارس/ «حجت‌الله عبدالملکی»، دبیر شورایعالی مناطق آزاد گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته مبنی بر تداوم حضور گردشگران، ستاد سفرهای نوروزی با پایان تعطیلات نوروز تعطیل نمی‌شود و تا اردیبهشت‌ماه دایر است.
شمال ایران را در ایام نوروز
با مسافران تنها نگذارید
تسنیم/«سید‌محمود حسینی‌پور»، استاندارمازندران گفت: با پیش‌بینی افزایش۱۰ درصدی مسافران در ایام نوروز، این استان به توجه ویژه و حمایت ملی مسئولان نیاز دارد.
سد گاران مریوان سرریز شد
تسنیم/ «آرش آریانژاد»، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان با اشاره به باندگی‌های مناسب سال‌جاری، از سرریز سد گاران مریوان خبر داد.
کاهش ۱۶ درصدی بارندگی‌ها
در کشور
فارس/«احد وظیفه»، رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده است میزان بارش‌های کشور از ابتدای سال آبی جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت
از افطار تا سحر
ایرنا/ «امین توکلی زاده»، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان وعید نوروز ویژه برنامه‌های عیدانه از سوی شهرداری تهران از افطار تا سحر اجرا خواهد شد.
سیب آذربایجان‌ در سفره‌های نوروزی
ایسنا/ «خسرو شهبازی»، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌ غربی گفت: در حال حاضر ۱۰۰ هزار تن سیب در انبارهای استان وجود دارد و با رایزنی‌های انجام شده، قرار است سیب نوروزی کشور توسط این استان تأمین شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی