دو خط خبر

پرواز درنای «رویا» ناتمام ماند
تسنیم/ «عطاالله کاویان»، مدیرکل محیط زیست استان مازندران گفت: هفته گذشته دو بال درنای سیبری مهاجرت خود را به مقصد سیبری در روسیه آغاز کردند، اما پس از طی مسافتی رویا از ادامه مسیر سر باز زد.

بهره‌برداری از چهار ایستگاه جدید
در مترو تهران
مهر/ «عبدالمطهر محمدخانی »، سخنگوی شهرداری تهران از افتتاح چهار ایستگاه پر مسافر خط ۶ مترو پایتخت خبر داد و گفت: این ایستگاه‌های پرتقاضا  در مسیر میانی خط ۶ مترو  در ایستگاه‌های  میدان ولیعصر(عج)، میدان هفت تیر، لاله و کارگر  افتتاح خواهد شد.

مدارس تا  ۲۸ اسفندماه باز هستند
ایرنا/ «محمدمهدی کاظمی»، معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال ۱۴۰۱ باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند، امسال هم آخرین روز کاری سال ۲۸ اسفندماه است.

برنامه‌های تشویقی دولت
برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
ایرنا/ «وحید یامین‌پور»، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت مصمم به رفع مشکلات جوانان نخبه است و برای جلوگیری از مهاجرت این قشر برنامه‌های تشویقی مناسبی در نظر گرفته است.

ثبت‌نام کتب درسی سال آینده
از ۲۷ فروردین
ایسنا/ فرایند ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از ۲۷ فروردین آغاز و تا شهریور ادامه خواهد داشت.

تخصیص منابع «قیر» رایگان
برای آسفالت و ایزوگام مدارس
خبرگزاری صدا و سیما/ با هدف تأمین منابع اعتباری لازم برای آسفالت محوطه مدارس و ایزوگام بام فضاهای آموزشی در سال جاری معادل ۵ درصد از این منابع به سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور اختصاص یافت.

جستجو
آرشیو تاریخی