مدیریت آهنگ‌ها با یک کلیک

بیشتر افراد علاقه‌مند به موسیقی، گاه با بهم ریختگی گوشی یا سیستم کامپیوتری خود مواجه می‌شوند چراکه توجه چندانی به دسته‌بندی موزیک‌های دانلود شده خود نداشته‌اند. گاه این افراد با انبوهی از موسیقی‌ها مواجه می‌شوند که هیچ دسته‌بندی مشخصی ندارند و هنگامی که دنبال یک آهنگ خاص می‌گردند تا خستگی را از تن در کنند، عملاً به در بسته می‌خورند. این درحالی است که با کمک نرم‌افزارهای مختلف می‌توان به ویرایش و دسته‌بندی فایل‌های موزیک پرداخت و آهنگ‌ها را براحتی مدیریت کرد. یکی از بهترین نرم‌افزارها در این زمینه، Zortam Mp3 Media Studio Pro است؛ یک نرم‌افزار کامل و پرکار برای ویرایش و دسته‌بندی فایل‌های موزیک که می‌تواند به کاربران بسیار کمک کند.
با کمک این نرم‌افزار می‌توان تگ‌های ID3 را ویرایش و فایل‌های آن را دسته‌بندی کرد و به حالت Music Library درآورد.همچنین CD Ripper یکی دیگر از امکانات بی‌نظیر این نرم‌افزار است که کاربر می‌تواند با کمک آن، سی دی‌های موزیک مورد علاقه خود را به شکلی زیبا ریپ (کپی)کند و حتی تصاویر آلبوم و متن آهنگ را نیز در آن وارد کند.
از امکانات دیگر این نرم‌افزار، Mp3 Normalizer است که با کمک آن، می‌توان موزیک را برای داشتن صدایی بهتر ویرایش کرد. قابلیت جست‌و‌جو برای موزیک‌ها، متن‌ها و کاور‌ها از دیگر امکانات این نرم‌افزار محسوب می‌شود. همچنین با کمک این نرم‌افزار می‌توان فرمت‌های Mp3 را به Wave و بالعکس تبدیل کرد. سازگاری با بیشتر سیستم‌های عامل هم از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود و می‌توانید آن را به صورت رایگان از وب‌سایت
 www.p30world.com بارگذاری کنید.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هشت
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هشت - ۲۳ مهر ۱۴۰۳