اخبار

در حکمی از سوی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

 نیکنام حسینی‌پور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شد
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حسینی‌پور را به‌عنوان مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی در این وزارتخانه منصوب کرد.
درمراسمی از زحمات محمدمهدی سموعی قدردانی و نیکنام حسینی‌پور به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی معرفی شد.

مأموریت‌های وزیر فرهنگ به مرکز روابط عمومی
سید عباس صالحی در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد گفت :  توجه روابط عمومی باید صرف وزارتخانه باشد نه صرفاً شخص وزیر، با همین نگاه باید اقدامات صورت پذیرد و اخبار مربوط به وزیر دنبال شود.
وزیر فرهنگ ادامه داد : یکی دیگر از ویژگی‌هایی که باید به آن ‌توجه کرد این است که روابط عمومی نباید منفعل باشد و تمام سعی و تلاشش معطوف به حل و فصلِ حاشیه‌ها باشد بلکه باید رویکردی فعالانه و‌ پیشگیرانه داشته باشد.
 

مستند «حرفه ای»
در راه اکران

تدوین فیلم مستند «حرفه‌ای» پرتره محمدعلی امیرمعزی، شیعه پژوه بزرگ ایرانی مقیم فرانسه به پایان رسید و سایر بخش‌های پس‌تولید این پروژه نیز مانند صداگذاری در حال طی شدن است.
در این فیلم به غیر از محمدعلی امیرمعزی افرادی مانند کریستیان ژامبه، پیر لوری، جان فرانسیس کلوزیمو، متیو تریه، احمد سلامتیان، محسن متقی، نوذر آقاخانی، سپیده پارساپژوه و مجید سلیمانی به عنوان مصاحبه شونده حضور دارند.
محمدعلی امیرمعزی پس از سال‌ها جانشینی کرسی بزرگانی چون لویی ماسینون، هانری کربن و دنیل ژیماره امسال از این کرسی بازنشسته شد. 

 

ارکستر مهربانی با
150 نوازنده در برج میلاد

رکستر بزرگ مهربانی به رهبری سلمان سالک و با حضور 150 نوازنده، در برج میلاد به صحنه می‌رود.
سلمان سالک رهبر ارکستر مهربانی درباره هدف از راه‌اندازی این ارکستر گفت:هدف اولم ایجاد یک مدرسه رشد موسیقی است. هدف دوم ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان این عرصه است که امیدوارم به مرور این امر محقق شود و بتوانیم از نظر مالی اعضا را تأمین کنیم تا بتوانند وقت بیشتری بگذارند و مجبور نباشند مشاغل دیگری داشته باشند. هدف سوم ایجاد جریان‌هایی جدید در موسیقی ایرانی است که بتواند سلایق مختلفی را در جامعه پوشش دهد./روابط عمومی