لحظات خوش با «خاله قزی»

همه ما در کودکی با قصه‌های مادر و مادربزرگ‌ها به خواب رفته‌ایم و شاید بسیاری از رؤیاهایمان هم از دل همین قصه‌ها برآمده باشند؛ موضوعی که مورد توجه بازی‌سازان هم قرار گرفته و با دستمایه قرار دادن این داستان‌ها بازی‌های جذابی به بازار ارائه شده است. اگر شما هم عاشق بازی‌های جالب دوران کودکی و قصه‌های شیرین مادربزرگتان هستید بدون شک عاشق بازی «خاله قزی» می‌شوید.
داستان این بازی که برای پلی استیشن ارائه شده، در یک روستا می‌گذرد و روزی را روایت می‌کند که همه بچه‌های روستا در نتیجه حمله شغال‌ها ناپدید می‌شوند.
 شخصیت اصلی داستان یعنی خاله قزی 119 ساله تصمیم می‌گیرد تا این بچه‌های مفقود شده را پیدا کند و به خانواده‌هایشان بازگرداند.
 در طول داستان خاله قزی متوجه می‌شود که چندین شغال بچه‌ها را دزدیده‌اند. بنابراین دست به کار می‌شود و با امکاناتی که در دست دارد در مراحل مختلف بازی تلاش می‌کند تا بچه‌ها را از دست شغال‌ها نجات دهد.
خاله قزی به خاطر داشتن آزمایشگاه عالی و منحصر به فرد خود با همه خانم‌های سالمندی که تاکنون دیده‌اید فرق می‌کند و می‌توانید از مصاحبت با وی لذت ببرید. «خاله قزی»، یک بازی در سبک دونده تعاملی است و شما در نقش خاله قزی باید در طول مسیر بدوید، از برخورد با موانع اجتناب کنید و با جمع کردن سکه‌ها در طول مسیر، به دنبال بچه‌ها باشید.
گیمرعلاوه بر رد کردن موانع باید با دشمنان مختلفی در مسیر خود مبارزه کند و از موانع و تله‌های سر راه جان سالم به در ببرد.
این بازی که از لحاظ گرافیکی و رنگ آمیزی محیطی شاد و پرهیجان را ایجاد کرده می‌تواند گیمر را ساعت‌ها سرگرم کند.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۸ مهر ۱۴۰۳