یک نرم‌افزار اندرویدی برای ورزشکاران

برای بسیاری از کاربران، شمارش میزان کالری سوزانده شده و تعداد گام‌هایی که روزانه برداشته می‌شود مهم است چراکه می‌خواهند در برنامه رژیم خود از این داده‌ها و اطلاعات استفاده کنند.
علاوه بر نرم‌افزارهایی که به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی و ios وجود دارد، کاربران می‌توانند از نرم‌افزارهای دیگر موجود استفاده کنند.
یکی از این نرم‌افزارها Handy GPS است؛ یک نرم‌افزار GPS که می‌تواند به محاسبه دقیق مقدار مسافت پیموده شده در پیاده‌روی برای گوشی و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید بپردازد. برای اطلاع از میزان دقیق گام‌هایی که در یک روز برداشته‌اید و مسافتی که پیموده‌اید، تنها کافی است در این نرم‌افزار GPS را فعال کرده و از طریق نوار navigation به میزان مسافت پیموده شده خود دسترسی پیدا کنید. این نرم‌افزار نه‌تنها برای علاقه‌مندان به رژیم‌های سرسخت و عاشقان تناسب اندام بسیار کاربردی است که از آن می‌توان در رشته‌های مختلف ورزشی هم بهره گرفت.
 این نرم‌افزار برای انواع ورزش‌ها همچون پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، قایقرانی و اسب‌سواری مناسب است و به راحتی می‌توانید از میزان مسافت پیموده شده مطلع شوید. همچنین این نرم‌افزار نقشه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با کمک آن از مسیر و محیط جغرافیایی خود مطلع شوید.
 به این ترتیب مختصات جغرافیایی، ارتفاع، سرعت متوسط و همچنین مکان دقیق شما در این نرم‌افزار نمایش داده می‌شود تا کمتر به مشکل و مانع برخورد کنید.
 از ویژگی‌های این نرم‌افزار اندرویدی می‌توان به دارا بودن قطب‌نما و همچنین نمایش فاصله مبدأ تا مقصد و امکان استفاده آفلاین اشاره کرد. این نرم‌افزار را می‌توانید از وب‌سایت P30world.com به رایگان بارگذاری کنید.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۸ مهر ۱۴۰۳