اخبار

آشتی محمدی و رضاییان به نفع استقلال
در جریان بازی استقلال و هوادار روی یک صحنه بین رامین رضاییان و مهرداد محمدی مشاجره مختصری به وجود آمد که این موضوع از دید رسانه‌ها پنهان نماند. تصاویری از این بحث داخل میدانی نیز در فضای مجازی وایرال شد. حتی گفتند که این دو بعد از بازی در فضازی مجازی یکدیگر را به اصطلاح آنفالو کرده‌اند اما درنهایت خبری که باشگاه استقلال نیز آن را تأیید کرد آشتی محمدی و رضاییان بعد از بازی است. ظاهراً این دو هنگام خروج از ورزشگاه شهدای قدس با میانجیگری بزرگتر‌های استقلال یکدیگر را در آغوش کشیدند و همه کدورت‌ها را رفع کردند. به واقع اگر به‌جز این هم اتفاق می‌افتاد برای استقلال قوز بالای قوز می‌شد؛ به همین دلیل بازیکنان این تیم به‌خصوص دانه‌درشت‌ها باید مراعات شرایط این روزهای تیم خود را که به مویی بند است، بکنند.


مصدومیت اورونوف ربطی به قبل ندارد
عالیشاه و سروش مشکلی ندارند
دکتر فرید زرینه درباره آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت: محمدحسین کنعانی‌زادگان برای ام‌آر‌آی اعزام شد و جواب آن را دریافت کردیم که نشان داد از چهارسر ران دچار کشیدگی شده است. او چند روزی زیر نظر کادر پزشکی کار خواهد کرد تا آسیب را پشت سر بگذارد. رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس ادامه داد: آسیب قبلی اورونوف از ناحیه عضله همسترینگ پای چپ بود و این بار نقطه مقابل یعنی کشاله پای راست آسیب دید. او با توجه به اینکه پرواز داشت و به ام‌آر‌آی نمی‌رسید و باید خود را به تیم ملی کشورش هم معرفی می‌کرد، راهی ازبکستان شد و پیگیری‌های پزشکی خود را زیر نظر گروه پزشکی تیم ملی فوتبال ازبکستان دنبال خواهد کرد.  اما خبر خوب برای پرسپولیسی‌ها از زبان زرینه: خوشبختانه امید عالیشاه شرایط خوبی دارد و با شروع تمرینات، در اختیار کادر فنی قرار خواهد داشت. سروش رفیعی هم با مشکل جدی روبه‌رو نیست و دچار ضرب‌خوردگی شده بود.
 

بازی با ملوان عقب افتاد
 با درخواست باشگاه پرسپولیس دیدار این تیم مقابل ملوان بندر انزلی در هفته هشتم لیگ برتر به تعویق افتاد. طبق برنامه از پیش اعلام شده سازمان لیگ قرار بود تیم پرسپولیس ۲۶ مهرماه در انزلی به مصاف ملوان این شهر برود اما از آنجایی که تیم ملی روز ۲۴ مهر با قطر بازی می‌کند به همین دلیل پرسپولیسی‌ها خواهان به تعویق افتادن بازی با ملوان شدند. حالا به باشگاه پرسپولیس اعلام شده که بازی این تیم با ملوان در ۲۶ مهر ماه به تعویق افتاده است. فعلاً زمان جدیدی برای این بازی اعلام نشده است. از آنجایی که پرسپولیس چند ملی‌پوش ایرانی و خارجی دارد که این بازیکنان درگیر فیفا دی در ٢۴ مهرماه هستند به همین دلیل این باشگاه خواهان به تعویق افتادن دیدارش با ملوان شد.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو - ۱۶ مهر ۱۴۰۳