غیبت مقابل السد و حداقل دو بازی لیگ، احتمال بازگشت مقابل الغرافه

پرسپولیس یک ماه کنعانی را از دست داد

پرسپولیس یک مصدوم جدی دیگر داد. فشردگی بازی‌ها و مسابقاتی که هر چهار روز یک بار برگزار می‌شود باعث شد محمدحسین کنعانی‌زادگان در شروع نیمه دوم از زمین بیرون برود. به گفته گاریدو این مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها در نیمه نخست هم با درد بازی می‌کرد و در نیمه دوم هم فقط 5 دقیقه دوام آورد و همان لحظه که از زمین بیرون می‌رفت مشخص بود که مصدومیت او جزئی نخواهد بود.
دقیقه 50 که شد کنعانی گفت نمی‌تواند ادامه دهد و فرجی جای او را در قلب دفاع گرفت تا ایوب به عنوان مدافع راست به میدان بیاید. کنعانی که در میان تشویق‌های هواداران با ناراحتی زمین بازی را ترک می‌کرد، پس از تعویض به همراه فیزیوتراپ پرسپولیس مستقیم به رختکن رفت تا تحت مداوای اولیه قرار بگیرد.
او که بعد از بازی به سختی راه می‌رفت در محاصره خبرنگاران تأکید داشت نمی‌تواند صحبت کند و جملات کوتاهی به زبان آورد و راهی بیمارستان شد. کنعانی که ناراحت به نظر می‌رسید در مورد وضعیت خود گفت: من نمی‌توانم راه بروم و الان دارم می‌روم بیمارستان که ام‌آر‌آی بگیرم.
سپس فرید زرینه، رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: کنعانی‌زادگان از ناحیه عضله پای چپ دچار مصدومیت شد و باید MRI بگیریم تا نظر قطعی‌مان را بگوییم. او در پاسخ به اینکه کنعانی به بازی‌های تیم ملی خواهد رسید یا نه گفت: بعید می‌دانم کنعانی زادگان به بازی ملی برسد ولی باید MRI گرفته شود تا نظر دقیق‌تر دهیم. ساعاتی بعد این مدافع ملی‌پوش در استوری اینستاگرامش خطاب به هواداران پرسپولیس نوشت: ممنون از اینکه نگران مصدومیتم بودید. یک آسیب‌دیدگی کوچک دارم که قول می‌دهم سریع برگردم.
با این وجود ظهر دیروز خبر آمد آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه عضلات چهار سر است، مصدومیتی که مرتضی پورعلی‌گنجی هم با آن درگیر بود و چند هفته نتوانست پرسپولیس را همراهی کند. گفته می‌شود کنعانی‌زادگان با این مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود و با اینکه مراحل درمانی‌اش از دیروز آغاز شده اما این آسیب‌دیدگی باعث خواهد شد تا او بازی‌های تیم ملی در فیفادی پیش رو را از دست بدهد و در چند بازی نیز پرسپولیس را همراهی نخواهد کرد.  بر این اساس او قطعاً دو بازی حساس تیم ملی مقابل قطر و ازبکستان را از دست خواهد داد ضمن اینکه حتی اگر بازی پرسپولیس مقابل ملوان (26 مهر) به تعویق بیافتد دیدار حساس در دوحه مقابل السد(30 مهر) و دو مصاف لیگ برتری با شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان از هفته‌های نهم و دهم (5 و 10 آبان)را از دست خواهد داد و باید امیدوار باشد به بازی حساس هفته چهارم لیگ نخبگان(14 آبان) برسد. البته در روز مصدومیت کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی گنجی دیگر مدافع شاخص پرسپولیس به میدان برگشت و حداقل گاریدو و پرسپولیسی‌ها می‌توانند امیدوار باشند که جانشین مناسبی برای حسین دارند اما خود کنعانی از این مصدومیت بدموقع متضرر شد چرا که ممکن است با غیبت در دو بازی ملی و حداقل سه یا چهار بازی باشگاهی جایگاهش در ترکیب اصلی تیم ملی و پرسپولیس را از دست بدهد.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و دو - ۱۶ مهر ۱۴۰۳