جدال با زامبی‌ها

اگر از دیدن فیلم‌های زامبی لذت می‌برید، بی‌شک برای‌تان بازی زامبی‌ها هم خالی از لطف نیست. بازی موبایلی ایرانی «شورش زامبی‌ها»، یکی از جذاب‌ترین بازی‌های زامبی ایرانی است که به راحتی ازطریق بازارهای داخلی به رایگان در دسترس شما قرار می‌گیرد. این بازی اکشن بازیکن را به سمت برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی برای دفاع از موضع خود سوق می‌دهد.
«شورش زامبی‌ها» یک بازی موبایلی اکشن با فضای فانتزی اما آخرالزمانی است که بازیکن باید با بازسازی، ارتقا و توسعه‌ پناهگاه خود و همچنین تقویت انواع سلاح‌های موجود به مبارزه‌ بی‌پایان با زامبی‌ها بپردازد. ابتدا بازیکن باید با بستن ورودی‌های پناهگاه به روی زامبی‌های مهاجم با استفاده مواد اولیه از جمله چوب، یک عامل بازدارنده و کند کننده در مقابل حملات آنها ایجاد کند وگرنه بازیکن حتماً شکست می‌خورد. این بازی دارای یک سیستم سطح‌بندی ساده است که با پیشرفت بازیکن و افزایش سطح او، استقامت و سرعت دشمن بالا می‌رود و البته سلاح‌ها و پناهگاه‌های ارتقا یافته در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.
با افزایش تعداد زامبی‌ها، کاربر باید به فکر گسترش پناهگاه‌ خود باشد تا فضای حرکت و مانور بازیکن برای فرار از دست زامبی‌ها افزایش یابد که این امر با پرداخت مبلغ معینی امکان‌پذیر است. به دنبال افزایش فضا، مخاطب به نقاط ارتقای سلاح و دست‌یابی به اسلحه‌های جدیدتر دست می‌یابد که برای استفاده از آنها یا باید مواد اولیه‌ کافی از جمله الماس، چوب و البته سکه در اختیار داشته باشد یا با پرداخت مبلغ معینی پول واقعی از آنها بهره ببرد. ازآنجا که در این بازی کاربران مجبور به پرداخت‌های درون برنامه‌ای هستند، برخی نسبت به آن گلایه مندند. همچنین کارشناسان توصیه می‌کنند که والدین، فرزند خود را به پرداخت حداقلی پول واقعی و تمرکز بیشتر بر نقشه‌های بهتر سوق دهند تا تجربه‌ بازی ارزش بیشتری داشته باشد. هرچند این بازی دارای خشونت خفیفی است، اما می‌تواند در تقویت مهارت تصمیم‌گیری درست و اتخاذ نقشه‌ مناسب توسط مخاطب، کودک و خردسال مفید باشد؛ از این‌رو تجربه‌ بازی توصیه می‌شود.