حذف امن نرم‌افزارها از کامپیوتر

یکی از مواردی که هنگام کار با کامپیوتر برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد، سرعت بالای سیستم است. گاه حجم بالای نرم‌افزارهای نصب شده روی سیستم، باعث کند شدن کامپیوتر می‌شود و کاربر به دنبال حذف این نرم‌افزارها می‌رود. حذف نرم‌افزارها همیشه هم آسان نیست چراکه ردپای آنها گاه باقی می‌ماند و همچنان حجم بالایی از سیستم کاربر را به خود اختصاص می‌دهند. اینجاست که فناوری پادرمیانی می‌کند و با کمک نرم‌افزارهای مختلف می‌تواند به کاربر کمک کند تا حذف موارد نصب شده به راحتی انجام شود.
 Ashampoo UnInstaller نرم‌افزاری قدرتمند برای حذف کامل نرم‌افزارها از روی کامپیوتر است. این نرم‌افزار می‌تواند تغییراتی که با نصب نرم‌افزارها روی کامپیوتر ایجاد می‌شود را بررسی و ذخیره کند تا بتواند به صورت صحیح نرم‌افزارهای ناخواسته را حذف کند. این نرم‌افزار رد پای نرم‌افزارهای حذف شده را کاملاً آنالیز کرده و از روی سیستم پاک می‌کند. قابلیت‌های دیگری مانند حذف فایل‌های چندنسخه‌ای و فایل‌های موقت و همچنین مدیریت فونت‌های نصب شده روی سیستم از دیگر امکانات این نرم‌افزار به شمار می‌رود. رابط گرافیکی این برنامه نیز بسیار کاربر پسند طراحی شده است.
از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به بررسی خودکار و دسترسی نصب نرم‌افزارها و همچنین بررسی فعالیت‌های مخفیانه نرم‌افزارها اشاره کرد.
یکپارچه‌سازی قدرتمند هارد دیسک، پاک کننده رد اینترنت و بازیابی فایل‌های حذف شده هم از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار به شمار می‌رود. این نرم‌افزار را می‌توان به صورت رایگان از وب‌سایت
www.30world.com بارگذاری کرد.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت - ۰۲ مهر ۱۴۰۳