روشن کردن پیک نیک عامل فاجعه در مرز پرویز خان

گروه حوادث/فاجعه آتش گرفتن 15 تانکر حمل سوخت در پارکینگ تانکرهای حمل سوخت در گمرک مرزی پرویزخان در حالی با یک کشته و 17 مصدوم سرانجام مهار شد که علت حادثه روشن کردن
 پیک نیک کنار یک تانکر اعلام شد.
محمدباقر محمدی مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: عصر دوشنبه حادثه آتش‌سوزی تانکرهای سوخت در طرف عراقی مرز پرویزخان آغاز شد اما هیچ ایرانی در این حادثه آسیب ندیده است. تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر پایگاه پرویزخان و یک تیم از شعبه شهرستان قصرشیرین برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.
 در این حادثه یک نفر جان باخت و 17 نفر دیگر مصدوم شدند که همه آنها از اتباع عراق بودند.
رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویرخان نیز گفت: ساعت پنج بعدازظهر دوشنبه
 آتش سوزی شروع شد و با انفجار یکی از این تانکرها آتش سوزی گسترده‌ای رخ داد که با اقدام بموقع و هماهنگی با طرف عراقی تانکرهای محوطه مرز پرویزخان عراق به سمت مرز پرویزخان ایران هدایت شده و از سرایت آتش به داخل محوطه مرز ایران و خسارات بیشتر به تانکرها جلوگیری شد.وی ادامه داد: طی فراخوانی چندین دستگاه ماشین آتش‌نشانی از شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز به منظور مهار آتش سوزی به مرز پرویزخان عراق اعزام شدند و با تلاش گسترده پس از چهار ساعت آتش مهار شد.
محمد نجفی فرماندار قصر شیرین علت آتش سوزی تانکر حامل سوخت در مرز پرویزخان را بی‌احتیاطی راننده عراقی و روشن کردن پیک‌نیک در کنار تانکر سوخت عنوان کرد.