شکار رانندگان تاکسی با آبمیوه سمی

گروه حوادث/ دو سارق معتاد که برای تأمین هزینه مواد مخدرشان 15 راننده تاکسی را با خوراندن آبمیوه مسموم بی‌هوش و اموالشان را سرقت کرده بودند، به دام افتادند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی قبل مرد جوانی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: ۲ مسافر را در یکی از خیابان‌های جنوب تهران سوار کردم، این مسافران بین راه با تعارف آبمیوه مسموم، مرا بی‌هوش کردند، حالم بد شد و با ماشین به گاردریل برخورد کردم و از هوش رفتم. وقتی در بیمارستان چشم باز کردم متوجه شدم اموالم از جمله تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سه میلیون تومانم را سرقت کرده‌اند، پس از ترخیص از بیمارستان سارقان با من تماس گرفتند و به ‌ازای بازگرداندن تلفن همراهم، درخواست مبلغ هنگفتی کردند.
سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شدند و در تحقیقات ابتدایی پی بردند این ۲ سارق حرفه‌ای با همین شیوه‌ و شگرد با سوار شدن به ‌عنوان مسافر، به رانندگان آبمیوه مسموم می‌دادند و پس از بیهوشی، اموال باارزش آنها را سرقت می‌کردند.
 کارآگاهان در گام بعدی با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را شناسایی کردند و متوجه شدند که این باند تاکنون دست‌کم ۱۵ راننده تاکسی را هدف سرقت قرار داده‌اند. تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم، سرکرده باند را به ‌همراه یکی از همدستانش در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند که در بازرسی از آنجا، بخشی از اموال مسروقه از جمله تلفن‌های همراه، کارت‌های بانکی و مقادیر زیادی پول نقد کشف شد.
وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی به سرقت از رانندگان تاکسی با شگرد بی‌هوشی اعتراف و عنوان کردند که به‌خاطر تهیه پول مواد مخدر دست به ارتکاب این جرم زدند.
سردار گودرزی یادآور شد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی به زندان اعزام شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی