صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و هشت - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و هشت - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۱

حسابدار خود شوید

اگر شما هم برای مدیریت جیب خود دچار مشکل هستید و نمی‌توانید حساب دخل و خرج خود را داشته باشید، می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلفی که در بازارهای داخلی موجود است بهره بگیرید.
یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه، «فانوس» است که در زمره یکی از اپلیکیشن‌های پردانلود ایرانی برای مدیریت درآمد وهزینه‌ها محسوب می‌شود. فانوس تنها به دخل و خرج شما رسیدگی نمی‌کند و اگر از کسانی هستید که در بورس سرمایه‌گذاری کرده‌اید ولی از روند کار اطلاعی ندارید می‌توانید روی این اپ حساب کنید. «فانوس» ارزشِ به روز دارایی‌های ارزی، طلا و بورسی شما و تغییرات آنها را به شما نشان می‌دهد.
درواقع این اپلیکیشن یک حسابدار شخصی در اختیار شما قرار می‌دهد که با تحلیل کدال بورس به صورت رایگان می‌تواند در خرید و فروش و همچنین مدیریت سهام به شما کمک کند.
 این اپ به صورت اتوماتیک و رایگان هزینه‌ها و درآمد شما را ثبت می‌کند و با مدیریت هوشمندانه این موارد، درنهایت بهترین پیشنهادهای اقتصادی را به شما می‌دهد.
این حسابدار شخصی به شما گزارش‌های جالب و کاربردی می‌دهد و مشخص می‌کند که به عنوان مثال در ماه گذشته هزینه بنزین، کافه یا رستوران رفتن، خرید سوپرمارکتی، سلامت و سایر موارد چقدر برای شما آب خورده است.
در این اپ کاربران می‌توانند مخارج خود را به اشتراک بگذارند و به این ترتیب شما متوجه می‌شوید که مدیریت مالی، چقدر بر مخارج شما تأثیرگذار بوده است. این برنامه حسابداری، حتی پس‌انداز کردن را به شما آموزش می‌دهد به این ترتیب که برای هزینه‌های شما سقف بودجه تعریف می‌کند و با نزدیک شدن به این سقف، هشدار اتمام بودجه برای‌تان ارسال می‌کند.
از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس می‌توان به تحلیل رایگان کدال بورس، ثبت اتوماتیک هزینه و درآمد با خواندن پیامک‌های بانکی و همچنین یادآوری زمان سررسید چک و اقساط اشاره کرد. پشتیبان‌گیری خودکار و دریافت خروجی اکسل، ارائه پیشنهادهای اقتصادی منحصر به فرد و امکان اضافه کردن دسته‌بندی و تگ‌های شخصی و گزارش‌گیری از آنها و همچنین مشاهده تمام تراکنش‌ها و مانده حساب از دیگر مزایای این اپلیکیشن مالی محسوب می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی