صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و پنج - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و پنج - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

تغییر گسترده در کادرفنی تیم‌های ملی کشتی

کاوه و رنگــــرز با هــم مـــی‌رونـــد

محسن وظیفه
خبرنگار

فدراسیون کشتی از این هفته شروع به تصمیم‌گیری درباره تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی می‌کند.
 قرار محسن کاوه و حسن رنگرز تا بازی‌های المپیک پاریس بود و طبیعی است که بعد از این بازی‌ها باید برای ادامه همکاری این قرارداد تمدید شود اما اتفاقاتی رخ داده که با وجود نتایج درخشان بعید است، این دو سرمربی بتوانند به کار با فدراسیون ادامه بدهند.
 هم تیم ملی کشتی آزاد و هم تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک پاریس خوش درخشیدند اما حالا شرایط به نحوی پیش رفته که شاید منجر به کناره‌گیری هر دو سرمربی شود و احتمالاً فدراسیون این هفته به دنبال گزینه‌های جدید برای هدایت تیم ملی برود تا ملی‌پوشان اوزان غیر المپیکی را برای جهانی آلبانی در اواخر مهر و اوایل آبان آماده کند. عملکرد هر دو تیم در تاریخ کشتی ایران کم‌نظیر بود و شاید همین یک سؤال مهم باشد که چرا شانس سرمربیان هر دو تیم برای ادامه همکاری بسیار اندک شده است. حسن رنگرز که با تیم ملی کشتی فرنگی نتیجه درخشانی را کسب کرد، بعد بازگشت از پاریس خبر استعفایش رسانه‌ای شد و حالا هم کمتر کسی از او خبر دارد. با اینکه علیرضا دبیر از کار رنگرز رضایت کامل دارد اما انتشار خبر استعفای او و سکوتش در این مدت وشایعه ابراز علاقه‌‌اش برای ورود به عرصه مدیریت، شانس رنگرز را برای حضور مجدد در کادرفنی تیم ملی به پایین‌ترین حد ممکن رسانده است.
احتمالاً در این چند روز دیداری بین سرمربیان تیم ملی و رئیس فدراسیون کشتی برگزار می‌شود تا تصمیم قطعی در این‌باره اتخاذ شود. محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد هم به‌رغم عملکرد خوبی که داشت اما علیرضا دبیر به دلیل شکست کشتی‌گیران در فینال‌ها رضایت چندانی از کادر آزاد ندارد و تقریباً تصمیم دبیر برای کنار گذاشتن محسن کاوه کاملاً جدی است. علیرضا دبیر در کشتی آزاد به دنبال گزینه مناسب می‌گردد و بزودی تصمیم خود را در این‌باره می‌گیرد تا این تیم با کادر جدید در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی به روی تشک برود.

جستجو
آرشیو تاریخی