مصاحبه و خبر

تقوی: درباره کاظمی
تجدید نظر می‌کنیم
سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران دلیل محرومیت صابر کاظمی پشت خط زن والیبال را به عدم پشیمانی او از پشت کردن به تیم ملی ربط داد. او اما سه‌شنبه با وساطت فرهاد قائمی دوباره پای حرف‌های صابر کاظمی نشست. تقوی از برگزاری کمیته استیناف می‌گوید: «فرهاد قائمی همیشه یکی از بااخلاق ترین‌ها بوده و زمانی که با من تماس گرفت گفتم که از صابر توقع این نوع برخورد را نداشتم. توقع این بود که صابر متوجه اشتباهش شده باشد و از مردم عذرخواهی کند. فدراسیون والیبال را کنار بگذارید چون موظف به خدمت هستیم اما مردم اهمیت دارند. دوست داشتیم این فرصت را به صابر کاظمی دوست داشتنی، باغیرت و پرتلاش بدهیم تا به روزهای خوبش برگردد. فکر می‌کنم حضورش اتفاق خوبی بود و قول دادیم در اولین فرصت جلسه استیناف برگزار شود و درباره او تجدیدنظر کنیم. دیروز که با صابر صحبت کردم همان صابر دوست داشتنی سال 1400 در تیم ملی بود و خوشحال شدم که متوجه شد مسیر درست چیست.»


زهرا نعمتی به پاریس می‌رود
زهرا نعمتی با وجود عدم حضور در ترکیب پارالمپیکی تیم ملی پاراتیروکمان، همراه با کاروان ایران به بازی‌های پارالمپیک پاریس اعزام می‌شود. او که سابقه کسب سه مدال طلای پارالمپیک را دارد به دلیل عدم تصاحب سهمیه از ترکیب تیم ملی پاراتیروکمان در پارالمپیک 2024 پاریس جا ماند. با این حال نعمتی به دلیل کاندیداتوری در کمیسیون ورزشکاران کمیته بین‌المللی پارالمپیک همراه کاروان می‌رود.


حذف یک ورزشکار از پارالمپیک
با تصمیم کمیته ملی پارالمپیک یک دوومیدانی‌کار از ترکیب کاروان اعزامی به بازی‌های پارالمپیک کنار گذاشته شد.علی اشتری دوومیدانی‌کاری که سهمیه پارالمپیک را گرفته بود براساس سیاست کیفی‌گرایی و ارزیابی‌های فنی کمیته کنار گذاشته شد تا تیم پارادوومیدانی ایران با ترکیبی متشکل از ۱۵ ورزشکار مرد و ۴ ورزشکار زن در بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس شرکت کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی