خودروی حمل پول جان یک موتورسوار را گرفت

گروه حوادث/ ناتوانی راننده خودرو حمل پول در کنترل وسیله نقلیه منجر به مرگ یک موتورسوار و مصدوم شدن ۶ نفر شد.
  سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: روز دوشنبه یک دستگاه خودرو حمل پول در مسیر شمال به جنوب خیابان ۱۷ شهریور قبل از زیرگذر امیرکبیر به‌دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه  با چند دستگاه خودرو و موتورسیکلت برخورد کرد و خسارات زیادی به بار آورد. در این حادثه سواری سوزوکی - حمل پول- ابتدا با موتور سیکلت مشکی تصادف کرده و در ادامه با یک دستگاه موتور بوکسر سفید و همچنین با سواری ساینا سفید که در محل پارک شده بود برخورد کرد. این خودرو در ادامه با سواری پژو ۲۰۶ سفید و در نهایت با یک دستگاه پژو تاکسی تصادف کرده و پس از خسارت به ۵ خودرو در همان محل متوقف شد.
 رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: در این حادثه ۶ نفر از جمله مسافران یک تاکسی شامل یک زن ۴۲ ساله از ناحیه پای چپ و مرد ۲۷ ساله از ناحیه سر و همچنین راکب موتورسیکلت بوکسر و بقیه نیز دچار مصدومیت شدند که با حضور بموقع تیم‌های اورژانس و عوامل امدادی در صحنه، سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند اما یکی از مصدومان فوت کرد. به گفته‌ سرهنگ شریفی بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۴ پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حاضر و نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه و تنظیم کروکی اقدام کرد که مشخص شد ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه سواری سوزوکی یا همان ماشین حمل پول باعث این حادثه شده است.
 سرهنگ شریفی با اشاره به اینکه خودروی مذکور در اختیار بخش دولتی بوده است افزود: با وجود چنین مواردی نیاز است به آموزش رانندگان بیشتر توجه شود و همچنین باید نظارت بیشتر از سوی مسئولان واحدهای ترابری مدنظر قرار گیرد.
جستجو
آرشیو تاریخی