جاساز طلاهای مسروقه در سقف خانه خدمتکار قلابی

گروه حوادث/  زن خدمتکار که پس از سرقت پول و طلاهای صاحبکارش آنها را در سقف خانه جاساز کرده بود دستگیر شد.
  سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: به دنبال تماس یکی از شهروندان و اعلام وقوع سرقت از داخل منزلش، پیگیری موضوع و شناسایی سارق در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲۴ قلهک قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد صاحبخانه به تازگی در تماس با یک شرکت خدماتی زن جوانی را برای انجام امور خانه استخدام کرده است و زمانی که اعضای خانواده بیرون از منزل حضور داشتند سرقت اتفاق افتاده است.
  شاکی اظهار داشت سارق اموال با ارزش منزلش را از قبیل طلا، جواهر، دلار و وجه نقد، دسته چک و کارت‌های بانکی و ساعت‌های گران قیمت به ارزش ۷۰ میلیارد ریال ربوده است. با استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم که زنی ۴۳ ساله است با هویت جعلی در شرکت خدماتی استخدام شده است.
 رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: مأموران پلیس با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و کشف جرم، موفق به شناسایی هویت واقعی متهم و کشف محل مخفیگاه وی در شهرستان کرج شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی و اعزام مأموران به مخفیگاه متهم، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.
در بازرسی از مخفیگاه متهم اموال مسروقه که به طور ماهرانه‌ای در سقف منزل جا‌ساز شده بود، کشف و متهم به جرم خود اعتراف کرد و اظهار داشت مقداری از طلا و دلارهای به سرقت رفته به ارزش یک میلیارد ریال را فروخته است.
 سرهنگ قاسم‌پور با اشاره به اینکه اموال مکشوفه پس از صورتجلسه در اختیار شاکی قرار گرفت، خاطر نشان کرد: متهم پس از اعتراف به جرم خود برای اخذ دستور قضایی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی