کشف جسد دختر 2 ساله الیگودرزی در چــــاه

گروه حوادث/  همزمان با کشف جسد دختر 2 ساله‌ای که از هفته قبل در روستای ده‌سفید الیگودرز گم شده بود پرونده قضایی برای حل این معما تشکیل شد.
مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: صبح سه‌شنبه گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسد «آی‌نور» دریافت و بلافاصله بررسی‌های بیشتر در روستای ده‌سفید انجام شد. پیکر بی‌جان کودک پس از مشاهده در چاه، با حضور نماینده دادستان و پلیس آگاهی و با همکاری نیروهای هلال احمر، انتظامی و آتش‌نشانی خارج و تحویل پزشکی قانونی شده و تحقیقات قضایی در این پرونده آغاز شده است.
وی بیان کرد: روزهای گذشته چند حلقه چاه فاضلاب متعلق به خانه‌های روستا تخلیه شده اما مواردی از وجود جسد در این چاه‌ها مشاهده نشده بود. نیروهای امدادی در چند روز گذشته تمامی طویله‌ها و زاغه‌های قدیمی، انبارهای کاه و سایر اماکنی را که حدس می‌زدند ممکن است به سرنخ‌هایی از وجود کودک در آنها دست یافت جست‌و‌جو کردند، اما مورد مشکوکی مشاهده نشد.
پنجشنبه هجدهم مردادماه خانواده‌ای از روستای ده‌سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز گم شدن دختربچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جست‌و‌جو آغاز شد اما در تمامی این مدت عملیات جست‌و‌جو نتیجه بخش نبود.
آن‌گونه که مادر «آی‌نور» گفته بود، حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می‌کند و به‌دلیل مشغله‌های کاری تا ساعت ۱۶ از او بی‌خبر بوده و وقتی متوجه نبود دختر در حیاط می‌شود، منزل همسایه‌ها و اطراف را جست‌و‌جو می‌کند، اما موفق به یافتن وی نمی‌شود.

جستجو
آرشیو تاریخی