سقوط مرگبار خانم کارمند شهرداری به چاله آسانسور

گروه حوادث/  سقوط خانم کارمند شهرداری به داخل چاله آسانسور مرگ وی را رقم زد.
 مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به جان باختن یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ در اثر سقوط در چاله آسانسور به ایرنا گفت: بررسی‌های اولیه کمیته ایمنی، نشان می‌دهد که مشکل بر اثر ناایمنی آسانسور نبوده اما موضوع برای اطمینان بیشتر توسط اتحادیه آسانسورها و واحد سلامت، ایمنی و محیط زیست به‌ صورت ویژه در حال بررسی است.
 وی اظهار کرد: به نظر نمی‌رسد این اتفاق عامدانه بوده باشد ضمن اینکه فیلم‌های دوربین مداربسته این موضوع را تأیید نمی‌کند البته بررسی‌های لازم توسط تیم‌های کارشناسی در دست انجام است. در فیلمی که مشاهده کردم این خانم به‌خاطر باز شدن ناگهانی یکی از در‌های آسانسور و بسته بودن در دیگر و اینکه کابین به سمت بالا رفته، به داخل چاله سقوط کرده و این اتفاق رخ داده است.
 به گفته بابایی، فرد متوفی بدون آنکه مطمئن شود که کابین داخل آسانسور است، بدون نگاه کردن و پشت به آسانسور فقط با باز شدن در و هنگام گفت‌و‌گو با همکارش؛ قصد ورود به کابین آسانسور را داشته که متأسفانه به چاله سقوط کرده و جان باخته است.
 گلرخ کاظم‌پور یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ که مادر یک فرزند دو ساله است بعدازظهر دوشنبه پانزدهم مرداد حین انجام وظیفه در ساختمان معاونت اجتماعی منطقه بر اثر سقوط داخل چاله آسانسور جان باخت.

جستجو
آرشیو تاریخی