اخبار

 عرضه گوشی های هوشمند تولید داخل با حمایت دولت
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: با تسهیلگری و حمایت وزارتخانه‌های صمت و ارتباطات و فناوری اطلاعات، گوشی‌های اقتصادی ایرانی به بازار عرضه شدند.
عیسی زارع‌پور در ادامه نوشت: از مزایای این گوشی‌ها می‌توان به کیفیت و قیمت رقابتی در مقایسه با برندهای خارجی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش مناسب، ارائه سرویس‌هایی مثل تماس تصویری بدون اینترنت و پشتیبانی از 5G اشاره کرد که این راه ادامه دارد.

صدور ۱۵۴ مجوز فعالیت در صنعت افتا
مرکز مدیریت راهبردی افتا ریاست جمهوری با درخواست صدور یا تمدید ۱۵۴مجوز شرکت‌های متقاضی فعالیت در زیرساخت‌های حیاتی کشور موافقت کرد.
به‌ گزارش روابط عمومی افتا، ۱۳۳ پروانه مربوط به شرکت‌های متقاضی در حوزه‌های چهارگانه خدمات افتایی(عملیاتی، مدیریتی، فنی و آموزشی) و ۲۱ گواهی ارزیابی امنیتی در حوزه محصولات افتا برای متقاضیان صادر شده است. روند صدور مجوز در چهارماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد سه و نیم برابری داشته است.

حضور دائمی دانش‌بنیان‌ها در روسیه
خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه و مرکز تجاری ایران در مسکو از شرکت‌ها دعوت کرد تا برای حضور در نمایشگاه دائمی آی‌هیت روسیه ثبت‌نام کنند.
خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه که اخیراً بازطراحی شده، به ‌عنوان یکی از بازوهای تجاری به کمک بخش دانش‌‌بنیان و فناور کشور در بازار بزرگ روسیه آمده است. خانه نوآوری و فناوری ایران در روسیه که همزمان مرکز تجاری سازمان توسعه و تجارت هم است با به‌کارگیری تمام توان و ظرفیت‌‌های حرفه‌ای، فرصت‌های جدیدی پیش روی صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد. شرکت‌های متقاضی می‌توانند تا 31 مردادماه برای معرفی طرح‌ها و محصولات خود اقدام کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی