صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و شش - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و شش - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۷

اخبار

کاهش ۶.۱ درصدی تورم تولیدکننده

بر اساس آخرین آمار، تورم ۱۲ ماهه شاخص بهای تولیدکننده از ۳۵.۱ درصد در تیر ماه سال گذشته به ۲۹.۰ درصد در تیرماه سال ۱۴۰۳ کاهش یافت که حاکی از کاهش ۶.۱ واحد درصدی نرخ تورم شاخص بهای تولیدکننده در این مقطع است. تورم نقطه به نقطه شاخص بهای تولیدکننده نیز در ادامه روند کاهشی خود از سال گذشته، با هفت واحد درصد کاهش از ۳۲.۰ درصد در تیر ماه سال گذشته به ۲۵.۰ درصد در تیر ‌ماه سال‌جاری رسید. تورم ماهانه شاخص بهای تولیدکننده هم در تیرماه سال‌جاری معادل ۱.۶ درصد بود.

 

اعلام نرخ بلیت اربعین ناوگان جاده‌ای

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: نرخ بلیت اتوبوس از مبدأ شهرهای مختلف کشور به مقاصد شهرهای مقصد اربعین، بر‌اساس مصوبه ستاد اربعین و اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها محاسبه می‌شود.
«داریوش باقرجوان» افزود: به‌طور نمونه این نرخ برای مسیر تهران- مهران ۹۵۰ هزار تومان درنظر گرفته شده است و نرخ سایر مسیرها در سایت‌های عمومی و اختصاصی شرکت‌های حمل‌و‌نقلی موجود است.
وی خاطرنشان‌کرد: برای پوشش سفرهای جاده‌ای اربعین امسال ۱۴ هزار اتوبوس دارای کارت هوشمند نیاز داریم که اکنون هفت هزار دستگاه از آنان در چرخه حمل‌و‌نقل هستند.

جستجو
آرشیو تاریخی