انهدام باند بزرگ مواد مخدر در جنوب تهران

گروه حوادث/ باند بزرگ موادفروشان در جنوب پایتخت با دستگیری پنج قاچاقچی و کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر و روانگردان منهدم شد.
سرهنگ حسین باباپور؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در تشریح این پرونده گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار مواد مخدر، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب، مسئولیت رسیدگی به پرونده را بر عهده گرفتند.
 با پیگیری‌های شبانه‌روزی و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی و زیر نظر گرفتن رفت و آمدهای متهم مشخص شد وی با مراجعه به یکی از استان‌های جنوبی، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مبدأ استان‌های جنوبی تهیه و ضمن انتقال به تهران در مخفیگاه خود دپو کرده و با همدستانش اقدام به توزیع در سطح شهر تهران می‌کنند.
وی افزود: با مشخص شدن روش کار و نحوه فعالیت متهم با هماهنگی مقام قضائی تیم‌های عملیاتی  به مخفیگاه وی اعزام  شدند و رفت و آمدهای سوژه را زیر نظر گرفتند تا اینکه در یک عملیات ضربتی و هماهنگ و در اقدامی غافلگیرانه متهم به همراه 4 همدستش  در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از این محل 4 کیلو گرم تریاک و 100 گرم شیره تریاک و 400 گرم مواد روانگردان شیشه کشف شد. متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی