خبر

 استقلال همچنان پای میز مذاکره
باشگاه استقلال درحالی که از لحاظ داشتن بازیکن خارجی وضعیت مطلوبی دارد و همین حالا 8 بازیکن در ترکیب فصل بعد حضور دارند و باید دو بازیکن از فهرست نهایی کنار گذاشته شوند، همچنان مذاکره با بازیکنان خارجی را رها نکرده و درپی جذب گزینه‌های ایده‌آل است. در همین راستا دیدیه اندونگ ستاره گابنی با باشگاه استقلال به توافقاتی رسیده و قرار است این مذاکرات در روزهای آتی نیز ادامه یابد.

 
شرط استقلال برای فروش
منتظر محمد
باشگاه مس رفسنجان به دنبال دائمی کردن قرارداد منتظر محمد است و مسئولان باشگاه استقلال نیز به واسطه بی‌میلی نکونام به حفظ این بازیکن عراقی بی‌میل نیستند که چنین اتفاقی رخ دهد و منتظر محمد جدا شود. گفته شده باشگاه استقلال برای انتقال این بازیکن خواستار دریافت مبلغ قابل‌توجهی شده اما باشگاه مس رفسنجان که با مشکلاتی در فصل جاری مواجه است، با این درخواست موافقت نکرده است.

 
عینک گندوز سوژه یک حاشیه جنجالی
بیست سال قبل پرسپولیس یک دروازه‌بان اهل مونته‌نگرو جذب کرد که در این تیم چندان موفق نبود. ایلیچ بدشانس بود که در آن فصل در تیم پرستاره پرسپولیس گل‌های بدی خورد. برخی این گل‌های خورده را بدشانسی او می‌دانستند اما برخی به جای‌گیری‌های ضعیفش اشاره می‌کردند. در عین حال همان زمان بحث مشکل بینایی او هم پیش آمد که برای مدتی نقل محافل فوتبالی و رسانه‌ها بود.
حالا الکسیس گندوز بعد از کلی جست‌وجو با قراردادی سه‌ساله به عنوان یکی از معدود دروازه‌بان‌های خارجی این تیم به پرسپولیس پیوسته و دوباره بحث ضعف بینایی او مطرح شده. انتشار عکس‌های او در ترکیه درحالی‌که عینک به چشم داشت و قرارداد را امضا می‌کرد منجربه این شد تا در فضای مجازی به ضعف بینایی او اشاره کنند.
البته که مشخصاً عینک مورد استفاده گندوز مخصوص مطالعه است و ضعف بینایی در فواصل نزدیک اختلالی در مسابقه فوتبال ایجاد کند اما شاید همین ضعف هم برای یک فرد 28ساله تا حدودی عجیب باشد.

جستجو
آرشیو تاریخی