اورونوف از وقتی پیشنهاد گرفت افت کرد

درخشان: دستمزد دروازه‌بان پرسپولیس بالا نیست

ناصر قراگزلو
خبرنگار


حمید درخشان در خصوص جذب دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس گفت: به هر حال او در فرانسه و تیم ملی الجزایر و مضاف بر آن در تیمی معتبر از لیگ الجزایر هم بازی کرده است و سن مناسبی هم دارد به همین دلیل حتماً از تجربه خوبی برخوردار است ضمن اینکه سرمربی هم از دروازه‌بانی که به خدمت گرفته شناخت خوبی دارد و باید به گاریدو اطمینان و از خرید او حمایت کرد تا این بازیکن بتواند ارزش‌های خودش را در پرسپولیس نشان دهد. سرمربی اسبق پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا حضور دروازه‌بانی از الجزایر برای حضور در پرسپولیس ریسک محسوب نمی‌شود گفت: به هر حال بعد از جدایی دروازه‌بان اصلی حتماً نیاز بود که بازیکن جدیدی جذب شود و هر خریدی ریسک دارد. پولی هم که این دروازه‌بان گرفته به نسبت بازیکنان خارجی پول زیادی نیست چه بسا که ما بازیکنانی در فوتبال ایران داشتیم که رقم قرارداد یک فصل‌شان بالای یک میلیون دلار بوده است. باید این نکته را هم در نظر داشته باشیم که بازیکنی مانند یامال هم 800هزار دلار از بارسا برای یک فصل پول دریافت کرده است. درخشان در رابطه با نیازهای دیگر پرسپولیس گفت: عبدی حتماً باید حفظ شود و جدا از این بازیکن باید یک مهاجم خارجی ششدانگ دیگر هم جذب کنیم چون فصل بسیار سختی پیش روی پرسپولیس قرار داد. با احتساب چند جام داخلی و لیگ نخبگان که بسیار سخت است حتماً پرسپولیس باید مهاجم جذب کند چه بسا که در غیر این صورت با وجود فشردگی مسابقات و مصدومیت و محرومیت با توجه به تعدد مسابقات به خاطر کمبود بازیکن دچار مشکل خواهد شد. پرسپولیس با جذب یک مدافع چپ و یک مهاجم دیگر جدا از دروازه‌بانی که جذب کرده باید هر چه زودتر تکمیل شود تا در شروع فصل با مشکل مواجه نشود.
درخشان در رابطه با این موضوع که رفیعی به عنوان گلر دوم می‌تواند جایگزین خوبی برای الکسیس باشد نیز گفت: به هرحال باید به بازیکنان اطمینان کرد چه بسا که ما به دروازه‌بانی مانند نکیسا در جام جهانی بازی دادیم به همین دلیل نباید از بازی دادن به بازیکنی مانند رفیعی در آسیا به عنوان گلر اصلی یا در صورت لزوم به عنوان گلر دوم بترسیم. بازیکن اسبق پرسپولیس در رابطه با تأثیر غیبت اورونوف در بازی ابتدای فصل هم گفت: به نظرمن اورونوف در بازی‌های آخر فصل گذشته نتوانست آن روند موفقی که داشت را ادامه دهد.
در حال حاضر هم غیبت این بازیکن حتماً تأثیرگذار خواهد بود. او از زمانی که پیشنهاد مالی خوبی دریافت کرد به نوعی دچار افت شده درحالی که یک بازیکن باید بداند وقتی روندش را حفظ و بهتر کار کند حتماً باز هم پیشنهادهای بهتری دریافت خواهد کرد. یک بازیکن با بیشتر دیده شدن حتماً باید بهتر باشد و موفقیت‌های بیشتری کسب کند به همین دلیل نباید کم‌انگیزه شده و شرایطش تغییر پیدا کند.

جستجو
آرشیو تاریخی